Mulla ja muutama noita liitettyjä kuvia tälle foorumille, joista piti scrollata oikealle ja alas muistaakseni koko kuvan nähdäkseen, mitä olen liittänyt enimmäkseen Linux-koneellani jolla nytkin kirjoitan tätä postausta pelkästään, niin käyttänyt järjestelmän omaa screenshot-toimintoa.
Se varmaan ei varmaan kovin "kallis", enkä puhu rahasta mutta resursseja rassaavaa toimintaa olisi tosiaan hyvä idea, että kuvat saataisiin skaalattua automaattisesti käyttäjän päätteen mukaan.
HTML5/CSS3 -lähtien lyhyt CSS-määrittelykoodi, niin sehän olisi siinä.
OF ehkä vähän, mutta mitä havahtusin herääväni takaisin 2000-luvun ihan milleniuminhypen molelmmilta puolin kultaisiin teinivuosiini,tähän netinkäyttöön viimeistään siinä kohtaa, kun luin kotimaisesta niistä kolmesta toinen:; suomi, keltaisesta lehdistöstä, että Suomen kansallisarkisto alkoi taltioimaan näitä vanhoja foorumeja joissa itsekin olen osasyyllinen tavallisena keskustelijana omalla nimelläni, niin siinä määrin tuntuu toimivan ihan kivasti ja oman aikansa tuotteena tuo oikeallekin scrollaus noissa kuvissa.
Nämä ovat katoavaa kansanperinnettä, odottamaan jään jos ylläpito/moderaattorit tämän Seppo sinun esityksesti implementoi tämän foorumin lähdekoodiin.