Kirjoittaja Aihe: Saako chat gtp ohjelman asennettua Ubuntuun?  (Luettu 20 kertaa)

Pontus12

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2461
    • Profiili
Saako chat gtp ohjelman asennettua Ubuntuun?
« : tänään kello 15:08 »
Saako chat gtp ohjelman asennettua Ubuntuun? Ajattelin hieman kokeilla sitä, olisiko siitä hyötyä minulle. Asensin sen jo Windowsiin, mutta voisin kokeilla sitä myös Ubuntussa ja Kubuntussa. Toistaiseksi en ole hankkinut maksullista, koska haluan ensin perehtyä siihen, mitä lisää se tuo esim. Googleen verrattuna.

kamara

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3008
    • Profiili
Vs: Saako chat gtp ohjelman asennettua Ubuntuun?
« Vastaus #1 : tänään kello 15:10 »
Edge-selaimessa on rajoitettu ChatGPT, joten sen asentamalla saa tehdä muutaman kysymyksen päivässä.

En tosin ole suuri ChatGPT-fani, niin en juurikaan ole käyttänyt sitä.

https://www.microsoft.com/fi-fi/edge/download

Pontus12

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2461
    • Profiili
Vs: Saako chat gtp ohjelman asennettua Ubuntuun?
« Vastaus #2 : tänään kello 15:43 »
Windowsiin sen saa asennettua lataamalla sen netistä. En ole vielä paljoakaan kokeillut sitä, koska olen nyt Ubuntussa. Itsekin olen epäluuloinen, mutta haluan silti kokeilla sitä.
Käsittääkseni Chat gtp 4 on huomattavasti parempi kuin Windowsista lataamani. Windowsissa siitä pitää maksaa, enkä halua tehdä sitä ennen kuin olen todella kokeillut ohjelmaa.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 15:46 kirjoittanut Pontus12 »

Pontus12

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2461
    • Profiili
Vs: Saako chat gtp ohjelman asennettua Ubuntuun?
« Vastaus #3 : tänään kello 16:08 »
Sain sen asennettua, mutta ohjelma ei todellakaan vakuuttanut minua. Olen sen mukaan merkittävä muusikko ja uudenlaisen musiikin säveltäjä jne. Yritin vielä virallisella nimelläni, mutta tulos oli yhtä huono. Windowsissa vastaava ohjelma toimi jonkin verran paremmin.