Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutValmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
Eli, olen huomannut, että mikään 3D-peli ei toimi mulla, vaan jumiutuu melkein heti. Myöskin 3D-näytönsäästäjät kaatuvat, ja reset-nappi on ahkerasti käytössä. Tämän takia joudunkin pitään näytönsäästäjän pois päältä. Tuli vain mieleen, että toimisiko Compiz mulla, jos tuollaisia ongelmia tulee Ubuntun 6.06 Dapper Drakella VIA:n Unichrome Pro IGP:llä (integrated)?
Lainaus käyttäjältä: prakka - 03.10.06 - klo:18.22Eli, olen huomannut, että mikään 3D-peli ei toimi mulla, vaan jumiutuu melkein heti. Myöskin 3D-näytönsäästäjät kaatuvat, ja reset-nappi on ahkerasti käytössä. Tämän takia joudunkin pitään näytönsäästäjän pois päältä. Tuli vain mieleen, että toimisiko Compiz mulla, jos tuollaisia ongelmia tulee Ubuntun 6.06 Dapper Drakella VIA:n Unichrome Pro IGP:llä (integrated)?Epäilen ettei toimi. Mulla oli samaa piirisarjaa käyttävä näyttis vielä vähän aikaa sitten mutta ostin uuden. Noin 50 € saisi sopivan näyttiksen kevyimpiin 3D-ohjelmiin. Kannattaa kattoa lisätietoa XGL:stä tuolta: http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=1864.0 Sieltä löytyy jonkinverran kokemuksia millaisella näyttiksellä XGL toimisi.
Lainaus käyttäjältä: Kupuntu - 04.10.06 - klo:08.24Lainaus käyttäjältä: prakka - 03.10.06 - klo:18.22Eli, olen huomannut, että mikään 3D-peli ei toimi mulla, vaan jumiutuu melkein heti. Myöskin 3D-näytönsäästäjät kaatuvat, ja reset-nappi on ahkerasti käytössä. Tämän takia joudunkin pitään näytönsäästäjän pois päältä. Tuli vain mieleen, että toimisiko Compiz mulla, jos tuollaisia ongelmia tulee Ubuntun 6.06 Dapper Drakella VIA:n Unichrome Pro IGP:llä (integrated)?Epäilen ettei toimi. Mulla oli samaa piirisarjaa käyttävä näyttis vielä vähän aikaa sitten mutta ostin uuden. Noin 50 € saisi sopivan näyttiksen kevyimpiin 3D-ohjelmiin. Kannattaa kattoa lisätietoa XGL:stä tuolta: http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=1864.0 Sieltä löytyy jonkinverran kokemuksia millaisella näyttiksellä XGL toimisi.Minkä näyttiksen ostit? Ookko testaillut pelata sillä?