No Niin - Motion capturen haltuunotto Blenderissä(2.79) jatkuu.
Olen testannut Blenderissä valmiita BVH-tiedostoja. Ongelma niiden editoinnissa on se, että tiedostoissa on valtava määrä(yli 95%) tarpeetonta dataa.
Siis jokaista freimiä kohden on ilmoitettu kaikki tiedot (location x,y ja z sekä rotation x, y ja z), vaikkeiät ne muuttuisikaan.
Käsipelissä vaikkapa tuon esimerkkitiedoston (18 luuta * 6 parametriä * 748 kuvakenttää) siivoaminen bezier-käyriksi on elämää suurempi urakka.
Menossa on raju googlaus aiheesta, mutta jos jollain on asiasta tietoa, olen erittäin kiitollinen.
ps. jonkun plugarin havaitsin(ja jätin tutustumatta), mutta se oli ilmeisen iäkäs (Blender 2.1), koska siinä oli toimintoja jotka tässä 2.79- versiossa on valmiina.