Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutUusimmat julkaisut: 24.04.1 LTS (suositeltu, 29.8.2024) ja 24.10 - Ubuntun 20-vuotisjulkaisu! (10.10.2024).
Nyt lukee mustalla pohjalla punaisen huutomerkin perässä että "Yhtä tai useampaa lisäosaa ei ole varmennettu ja ne on poistettu käytöstä."Kun tietäisi tarvitaanko lisäosia mihinkään niin lopettaisin turhan jatkuvan päivittämisen.
Firefoxiin on tullut taas päivitys. Toimiiko Voikko Firefoxin päivityksen jälkeen? Nyt olen saanut Voikon toimimaan vaihtamalla "xpinstall.signatures.required oletus totuusarvo true" arvoksi false. Firefox on uhannut, että tämä käsky ei enää tulevaisuudessa toimi. Joten toimiiko käsky vielä tai onko Voikko jo varmennettu käytettäväksi Firefoxin lisäosana?
Lainaus käyttäjältä: maarit.s - 10.01.16 - klo:09.57Firefoxiin on tullut taas päivitys. Toimiiko Voikko Firefoxin päivityksen jälkeen? Nyt olen saanut Voikon toimimaan vaihtamalla "xpinstall.signatures.required oletus totuusarvo true" arvoksi false. Firefox on uhannut, että tämä käsky ei enää tulevaisuudessa toimi. Joten toimiiko käsky vielä tai onko Voikko jo varmennettu käytettäväksi Firefoxin lisäosana?xpinstall.signatures.required=false toimii Firefoxin versioissa 43.x, eli myös nyt julkaistussa 43.0.4:ssä. On mahdollista, ettei se enää toimi versiossa 44, joka on tulossa ulos vielä tammikuun aikana. Ubuntun mozvoikko-paketointia ei ole varmennettu.
Huomasin tänään (sen jälkeen kun olin asentanut Firefox-päivitykset), että lisäosien hallinta näyttää kohdassa "Kielet" lisäosan "Finnish Language Pack" (Voikkohan ei ole koskaan näkynyt kohdassa Kielet). Uuden lisäosan viimeksi päivitetty -päivä on toissapäivänä eli 10.2.2016. Tätä kirjoittessani en kuitenkaan löydä suomen kieltä kielivalikosta.
Millähän tavalla käyttöliittymän suomennos on sitten aikaisemmin tehty, kun tätä lisäosaa ei ole aikaisemmin ollut?
Ehkä et ole ennen eksynyt tuonne Kielet/Languages-välilehdelle?