Jäiköhän homma kesken?
Koneeni toimii edelleen normaalisti, mutta äänikorttia en ole saanut pelaamaan. Minulle on nyt tullut sellainen tunne, että jäiköhän homma jotenkin kesken, sillä pakettienkäsittelyohjelma ainoastaan teki
alsa-firmware-1.0.29.tar.bz2 kansion, jossa on paljon erilaisia tiedostoja. Minusta tuntui siltä, että mitään varsinaisia ajureita ei koneeseen asentunut.
Kun katselin kansiossa olevia tiedostoja, niin monissa niistä on ohjelmakoodia. Ilmeisesti joissakin näissä tiedostoissa on tarvittavat ajurit, mutta millä ohjelmalla näitä ohjelmakooditiedostoja pitää avata, jotta ajurit asentuisivat koneeseen. En ole ennen törmännyt Ubuntujen kanssa tällaiseen asennustapaan.
Voisivatko viisaat UBUNTU-miehet kertoa minulle, ovatko ajurit asentuneet koneeseen vai onko homma edelleen kesken? Mitä temppuja minun pitää vielä tehdä, jotta pääsisin kokeilemaan sitä, toimiiko E-Mu-1212 äänikortti vai ei? Kysymykseni saattavat tuntua typeriltä, mutta tämä tilanne on minulle aivan outo, ja siksi ei tiedä oikeita toimintatapoja.