Niin ,tämähän on sellaista jälkikirjoittelua Ubuntu Maten suhteen ,kun hermostuin siihen ja otin jo toisen kerran sen pois.
Olin asentanut jo aiemmmin Mate 15.04,jonka päivitin versioksi 14.04.1.Sekin poistui ongelmien takia.
Yhdestä asiasta Mate 14.04.3 informoi minua monta kertaa:-Banshee sulkeutui yllättäen-.Lähetä virheilmoitus.
Yritin lähetellä niitä ilmoituksia,mutta näytti siltä,ettei ne lähteneet mihinkään.Lähetys jumittui näytölle.
Kaikista käyttämämistäni jakeluista Ubuntu Mate on toistaiseksi ainoa,jossa on tullut soitettavien kappaleiden eteen punainen rasti Bansheessa ja kappaleen nimi muuttui harmaaksi ja sitten ne kappaleet on menetetty.-Tällaista kappaletta ei löydy-,oli viestinä tämän jälkeen.
Muuten,kun poistin Ubuntu Mate 14.04.3,sinne oli taas tullut 3 päivitystä,mutta en enää katsonut niitä.
Arvelin niiden olleen taas sitä samaa:-asenna Ubuntu työpöytä,asenna Ubuntu käyttöjärjestelmä(tämä vielä oli aina tuplana)
Mutta nythän olen tyytyväinen,kun nykyiset asennukseni toimivat viidessä koneessani hyvin.
Käytössä on nyt:Ubuntu Unity 14.04.3,Ubuntu Gnome 14.04.3,openSUSE 13.2,Mint Cinnamon Rafaela,Mint xfce Rafaela ja W10,joka toimii täällä toistaiseksi ongelmitta.
Hetken oli Debian 8 Mate ,mutta siitä Debianista pitäisi kysyä täällä parista asiasta.Tämä on väärä ketju siihen.