Kirjoittaja Aihe: PSP Store  (Luettu 3312 kertaa)

vkkk

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 326
    • Profiili
PSP Store
« : 20.07.07 - klo:20.08 »
No huhhuh!
Hankin Sonyn PSPn ja rekisteröintivaiheessa päädyin sitten katsomaan tuollaista PSP Store -palvelua, jost voi ladata demoja tms. PSPllensä. https://download.eu.playstation.com/shop/catalogue.htm?locale=fi_FI
No erroriahan sieltä pukkasi pirusti, enkä yhtään ihmettele kun pääsivukin näyttää tältä http://fi.playstation.com/psp/ Tai firefoxilla joka on lähes standardeja noudattava selain tuo ainakin näytti karsealta.
No koitin ies4linuxilla saada itselleni internet explorerin mutta se sivusto muuttui sillä entistäkin karseammaksi.
Pikkuveljen XPn IE kutosesta (ware XPhen ei saa seiskaa) pääsivu jo pelitti, mutta latauskauppa antoi samaa virhettä kun firefoxillakin.
Vasta toisen veljeni aidon XPn IE 7.0lla latauskauppa toimii. MELKO LYHYTNÄKÖISTÄ SIVUSUUNNITTELUA!

Onneksi Sonyn PSP noin muuten tukee linuxia kohtalaisesti. Sony ei ole tälläkertaa keksinyt mitään omaa yhteysstandardia, vaan PSP näkyy ulkoisena levyasemana kaikissa käyttöjärjestelmissä.

Siitä saavat kiitosta, sivustostaan eivät!
Ihmisiä on 10 eri tyyppiä, niitä jotka ymmärtävät binääriä ja niitä jotka eivät.

Ankka

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 931
    • Profiili
Vs: PSP Store
« Vastaus #1 : 20.07.07 - klo:20.13 »


Mites muuten, PSP:ssähän on selain.. pyörittääkö se tuota sivua? Koska minulla läppärillä veti prossukäytön sataseen kun vain yritti rullata sivua alaspäin.

vkkk

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 326
    • Profiili
Vs: PSP Store
« Vastaus #2 : 20.07.07 - klo:22.15 »
Mites muuten, PSP:ssähän on selain.. pyörittääkö se tuota sivua? Koska minulla läppärillä veti prossukäytön sataseen kun vain yritti rullata sivua alaspäin.
Jaa-a, en tiä. Täytyis olla langaton verkko että pääsis PSPllä nettiin.
Ihmisiä on 10 eri tyyppiä, niitä jotka ymmärtävät binääriä ja niitä jotka eivät.

rkl82

  • Vieras
Vs: PSP Store
« Vastaus #3 : 21.07.07 - klo:09.03 »
Mulla toimii PSP Store moitteettomasti.

vkkk

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 326
    • Profiili
Vs: PSP Store
« Vastaus #4 : 21.07.07 - klo:16.40 »
Mulla toimii PSP Store moitteettomasti.
Millä selaimella? Pystyt myös siis lataamaan niitä tiedostoja vai sivut vain näyttävät kunnolliselta?
Ihmisiä on 10 eri tyyppiä, niitä jotka ymmärtävät binääriä ja niitä jotka eivät.

rkl82

  • Vieras
Vs: PSP Store
« Vastaus #5 : 22.07.07 - klo:11.45 »
Käytössö siis Firefox 2.0.0.5. Sivun saa toimimaan näillä toimen piteillä. Muokkaa-> Asetukset-> Sisältö-> Ja ota ruksit pois kohdista salli java-sovelmat sekä salli javascript-komentosarjat. Noi kun on pois päältä niin toimii ja pystyy ladata demoja kun on kirjautunut sisään.

vkkk

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 326
    • Profiili
Vs: PSP Store
« Vastaus #6 : 22.07.07 - klo:12.48 »
Käytössö siis Firefox 2.0.0.5. Sivun saa toimimaan näillä toimen piteillä. Muokkaa-> Asetukset-> Sisältö-> Ja ota ruksit pois kohdista salli java-sovelmat sekä salli javascript-komentosarjat. Noi kun on pois päältä niin toimii ja pystyy ladata demoja kun on kirjautunut sisään.
Tähän näkyy sisältyvän jotain outoa.
Ensin yritin kirjautua sisään ilman rukseja, ei onnistu. Kun laittaa javascript ruksin päälle niin onnistuu. Sitten täytyy kai poistaa ruksit ja painaa refreshiä. Sitten sivut eivät toimi ollenkaan. Sitten laittaa taas ruksit päälle ja painaa refreshiä. Sitten pystyy.
Jos vain marssii sisään ruksit päällä niin erroria pukkaa latausvaiheessa. Jos menee ilman rukseja niin tyssää kirjautumiseen, näin ainakin minulla.

No kiitos kumminkin, nyt pääsin sentäs latailemaan.
Ihmisiä on 10 eri tyyppiä, niitä jotka ymmärtävät binääriä ja niitä jotka eivät.