Jooh kokeilin palvelua ja en saanut toimimaan
Sain sen toimimaan siihen asti, että ottaa yhteyden mukamas hienosti ilman mitään herjoja, ip:t ja kaikki näkyy ppp0:lla, mutta data ei liiku.
Täytyy vissiin odotella, että Relakks tekee tuon ohjeen linukalle.
Onneksi otin vain kuukauden testin... 6€
Niin, kun tuota ohjelman pingiä klikkaa, niin se ei saa yhteyttä pingaamaansa osoitteeseen.
Mä oon muuten tehnyt just tän ohjeen mukaan tuon yhteyden ja samassa tuloksessa, kuin muutkin... not working
http://www.ubuntuforums.org/showthread.php?t=236710&highlight=relakks
Seuraavaksi aion asentaa Windowsin johonkin läppäriin ja kokeilla sen kautta yhteyttä, jos sattuisi toimimaan, niin tietäisin, että EN VAIN OSAA. PRKL.
Nyt on sitten kokeiltu Windowsissakin, sain kerran otettua yhteyden ja toimi silloin hienosti.
Sen jälkeen en päässyt enää sisään.
Taitaa palvelun VPN-serverit olla huonossa tikissä.
Mulla on myös tunne, että mun täytyisi tehdä tällainen viritys:
So, I got pptp-linux and pptpconfig installed. When I tried to connect using
Code:
pon tunnel_name
I could not access the secure network. I had to follow that command with:
Code:
sudo ip route replace 192.220.206.39 via 192.168.2.1 dev eth0 sudo ip route replace default dev ppp0
Where 192.220.206.39 is the initial connection address. I guess what I am saying is that I had to add routing information, and I don't think anyone has mentioned that thus far on this post.
Ainut ongelma on, että en tiedä mitä tuolla initial connection addressilla tarkoitetaan...
Palvelimen ip-osoitteen näen tuosta XP:stä (tää varmaan kyllä vaihtelee) ja se on 82.209.178.2
Asiakkaan ip-osoite on 82.209.179.8
Vai tarkoitetaanko tuolla tuota pptp.relakks.com:n ip:tä (pingattu) 82.209.168.10?