Kirjoittaja Aihe: Toimiva sähköpostiohjelma Xubuntuun  (Luettu 1592 kertaa)

Pendeli

• Käyttäjä
    • Profiili
Toimiva sähköpostiohjelma Xubuntuun
« : 25.03.13 - klo:23.47 »
Olen käyttänyt Thunderbirdiä tähän asti. Siinä on kuitenkin joitakin pahoja ongelmia. Kokeilin myös Clawsia, eikä sekään vaikuttanut hyvältä. Onko suosituksia ja kokemuksia toimivasta ohjelmasta?

avanti

• Käyttäjä
    • Profiili
Vs: Toimiva sähköpostiohjelma Xubuntuun
« Vastaus #1 : 26.03.13 - klo:00.00 »
Olen käyttänyt Thunderbirdiä tähän asti. Siinä on kuitenkin joitakin pahoja ongelmia. Kokeilin myös Clawsia, eikä sekään vaikuttanut hyvältä. Onko suosituksia ja kokemuksia toimivasta ohjelmasta?

Ehdottaisin SeaMonkey pakettia. Sisältää sähköpostin (ja uutisryhmien) lisäksi selaimen, composerin ja IRC Chatin. Samasta tehtaasta kuin Firefox, mutta laadukkaampi. Myös sähköposti näyttää paljon paremmalta kuin Thunderbird.

ML
Matti Lamminen itäiseltä Vantaalta.
Intel NUC i5 prosessorilla.
Ubuntu 22.04.1 LTS

qwertyy

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #2 : 26.03.13 - klo:01.18 »
Itse olen pärjännyt varsin hyvin Thunderbirdin kanssa. Itseasiassa se löytyy kaikilta koneilta mukaan lukien winukka asennukset.

Mitäs nuo pahat ongelmat mahtaa oikein olla?

Pendeli

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #3 : 26.03.13 - klo:08.54 »
Olikin vain nappulateknisiä ongelmia ja asia korjaantui, joten Tb toimii taas.

Muuten tuo Seamonkey näkyy vain kuvakkeena pakettivarastossa ja ei ole tarjolla asennattavaksi.
En nyt muista ihan varmalla, mutta saattoi olla aiemmin oikeastikin tarjolla ja olen saattanut
kokeillakin sitä.

Onko se muilla asennusvalmiina siellä?

welmar

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #4 : 26.03.13 - klo:09.31 »
Muuten tuo Seamonkey näkyy vain kuvakkeena pakettivarastossa ja ei ole tarjolla asennattavaksi.
En nyt muista ihan varmalla, mutta saattoi olla aiemmin oikeastikin tarjolla ja olen saattanut
kokeillakin sitä.

Onko se muilla asennusvalmiina siellä?
Jos ohjelma löytyy software-centeristä mutta asenna nappula puuttuu niin ohjelma on tarjolla ubuntu kumppaneiden ohjelmalähteestä. Ota ubuntu kumppaneiden ohjelmalähteet käyttöön, päivitä ja kokeile uudestaan.