Kirjoittaja Aihe: Rhytmbox ja Creative MuVo 2000 mp3-soitin  (Luettu 2546 kertaa)

junnuh

• Käyttäjä
    • Profiili
    • Kotisivu
Rhytmbox ja Creative MuVo 2000 mp3-soitin
« : 25.07.06 - klo:09.49 »
Tervehdys lämmin!

Voiko joku ystävällinen sielu kertoa mulle mikä on Rhytmbox-ohjelman komento "Irroitettavien asemien ja medioiden asetukset" kohdassa "Kannettavat musiikkisoittimet"

Onnistuin nimittäin ihan itse tumpuloimaan sen pois katselemalla muualle kun klikkailin hiirellä! :(

Etsin sitä mutten löytänyt! :)

On muutakin kyseltävää mutta aloitetaan tästä :)

aurinkoisin terveisin junnuh
valoa lämmöllä ja rakkaudella - ubuntu rulaa
www.junnunterapiat.com

junnuh

• Käyttäjä
    • Profiili
    • Kotisivu
Re: Rhytmbox ja Creative MuVo 2000 mp3-soitin
« Vastaus #1 : 25.07.06 - klo:09.59 »
Tarkennus! :)

Soitin On tietenkin Creative MuVo V200! Vaikka sillä ei rhytmbox-komennon kanssa olekaan mitää tekemistä!

;Djunnuh
www.junnunterapiat.com

tn

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #2 : 25.07.06 - klo:11.02 »
Näyttäisi ainakin itselläni olevan ihan pelkkä rhythmbox

junnuh

• Käyttäjä
    • Profiili
    • Kotisivu
« Vastaus #3 : 25.07.06 - klo:22.26 »
 8) Sitten muisti pelas mullakin hyvin! Kiitos kun varmistit asian! ;D

Täytynee sitten tutkia vielä soitinta ja Dapperia ja niiden yhteistoimintaa ja kyselen sitten lisää kun olen hahmottanut aihetta paremmin: eli testaa, kokeile, testaa! Ja sit syntyy kysymys ;)

lämpimin terveisin junnuh
www.junnunterapiat.com

junnuh

• Käyttäjä
    • Profiili
    • Kotisivu
« Vastaus #4 : 26.07.06 - klo:01.16 »
No niin! :)

Tässä sitten vastaan itselleni. Eli kaikki kunnossa, ei tuo ongelma liittynyt mitenkään rrhythmboxiin vaan oli mun ajattelemattomuutta! Ja vanhaa windowsia. ;D Tosin se komento oli tärkeä tieto1

Eli saan kyllä soittimelle siirrettyä taas musaa kopioi ja liitä-systeemillä kun kävin vanhalla win98-koneella alustamassa laitteen. Mukava usb-muititikku kun toimii soittimena ei vaan toisinpäinhän se on. 8)

Ja sitten se kuuluisa kysymys: onko olemassa ohjelmaa jolla sais levyn kopioitua esim vma-muotoon tai mp3. Mulla on musa koneella pääasiassa ogg-muodossa ja olen siihen tyytyväinen mutta Creative ei soita sitä tietenkään. Löysin ohjelmavarastosta Ripper X: n ja kokeilin sitä. Sillä saa ainakin mp3:sia. Mutta vma olis toistoltaan parempi! :D

Mutta pääasia on et yks juttu toimii ja se on Dapper! En vaihda kyllä Ubuntua mp3 ja soittimen vuoksi! :D
Ja taivas on et löytyis linux ohjelma Creativelle!!!! ::)

valoisaa iltaa kaikille toivoopi junnuh
www.junnunterapiat.com