Kiitos neuvosta. Valitettavasti se ei auttanut minun ongelmaani. Minulla on double boot, josta voi valita windowsin (7 premium) tai Ubuntu 13.04. Windows partitio on minulla suurin, koska Windows ei pysry lukemaan Ubuntu partitiota (ext4). Home ei ole kovin suuri. Käytän sitä enimmäkseen väliaikaisiin tallennuksiin, ja siihen, mitä asentamani ohjelmat tallentavat. Posti on varsinaisesti Ubuntu puolella.
Kun asensin Windowsiin Ubuntu onen, se varmuuskopioi Ubuntu oneen kansion, jonka määrittelin windowsissa. Käytän samoja kansioita Ubuntun puolella, ja haluaisin, kun muutan tiedostoja, että ne kopioituisivat automaattisesti Ubuntu oneen ja olisivat minulla käytettävissä kaikilla koneilla. Silloin kun olen Windowsissa, mikä tapahtuu aika harvoin, tiedostot kopioituvat. Mutta tallentaessani samaan windows-kansioon Ubuntu-puolella, ne eivät kopioidu, kosa Ubuntu one ei synckronoi Windows partitiolla olevia tiedostoja muuta kuin Windowsissa. Tämä ei mielestäni ole kovin kätevää. Myöskään Dropboxissa ei voi Ubuntua käyttäessä synkronoida windows-partitiolla olevaa kansiota. Koska joskus kuitenkin tarvitsen Windowsia eimerkiksi raskaampaa editointiohjelmaa tai textinlukuohjelmaa varten, en halua muuttaa windowsin partitiota Ubuntun ext4:ksi.
Tietäisikö joku tähän ongelmaan ratkaisun?