Kirjoittaja Aihe: VLC -playeri'n kokoa (isoin mahdollinen) ei saa pienennettyä  (Luettu 1478 kertaa)

nikama75

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 357
    • Profiili


Tältä näyttää VLC-player. Mistään nurkasta ei pääse tarraamaan kiinni ja venyttämään/pienentämään kuvaa, Ohjelma toimii, mutta ärsyttävästi. VLC-soittimen uudelleen asentaminen ei auttanut aisaan.

 ???
Tekeminen on sanomisen korkein muoto.
-joku viisas-

Daneli

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1037
  • Red Hat Chili Peppers
    • Profiili
    • www.daneli.org
Kokeile: F11

Jos ei auta poista kotikansiosta: ctrl+h home/user/.config ja sieltä vlc kansio. Sama homma myös kansiosta home/user/.local/share. Kirjaudu ulos ja uudestan sisään.
« Viimeksi muokattu: 25.07.11 - klo:15.51 kirjoittanut dafl01 »

nikama75

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 357
    • Profiili
Kokeilin F11. Olin laittanut (tietämättäni) VLC-playerin "kokonäyttötilaan". Kiitos paljon! Vannon VLC-soittimen nimeen. Jos oikein muistan, niin olen saanut kaikki videot sillä näkyviin, Soitin jopa joskus korjaa viallisen videon, jos siinä on joku "indeksi-vika" tjs.. Paras mediaosoitin, mitä markkinoilta löytyy. Saa listata mahdollisia haastajia. BS-Player on (Windowsin puolella) ollut kans hyvä soitinin.

Windowsilla kun eí voi käyttää kahta (mitään ohjelmaa?) VLC-Playeriä samaan aikaan, niin sen takia minulla on Windows-koneella useampi eri soitin. Viimeisin "löytö" on Goom-player. Ihan hyvä sekin. Aivan kaikki videot ei ole sllä auennut, ja ne on sitten katseltu VLC-soittimella.

 :)
Tekeminen on sanomisen korkein muoto.
-joku viisas-