Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutLiity Ubuntu Suomen seuraan muualla: Discourse, Facebook, Mastodon, Matrix, Telegram, X
Miten olet asentanut stylet?Mulla ainakin toimii, kun olen manuaalisestilaittanut style tiedostot ~/.fluxbox/styles/ hakemistoon.Onko asentamasi tyylitiedosto varmasti kunnossa, itselläninimittäin tulee vastaava, jos teen uuden tyhjän tiedostonedellä mainittuun hakemistoon ja koitan vaihtaa tyylinsiihen.
Offtopiccina voisin kysyä, että kuinka olet saanut konsolin tuonne taustalle?
Lainaus käyttäjältä: Patskumaster - 04.07.06 - klo:20.27Offtopiccina voisin kysyä, että kuinka olet saanut konsolin tuonne taustalle?nano /home/kinq/.fluxbox/keysja lisää riviMod1 Control t :ToggleDecor
olen laittanu ne näin:kinq@piuha:~$ ls /home/kinq/.fluxbox/styles/aleczapka_minime.tar.bz2 eddiex_flatED.tar.bz2 TrAnCeFX_dragon-tech.tar.bz2ja ladannu fluxbox.orgista
tar xjvf tiedoston_nimi.tar.bz2
Lainaus käyttäjältä: KinQ - 04.07.06 - klo:20.06olen laittanu ne näin:kinq@piuha:~$ ls /home/kinq/.fluxbox/styles/aleczapka_minime.tar.bz2 eddiex_flatED.tar.bz2 TrAnCeFX_dragon-tech.tar.bz2ja ladannu fluxbox.orgistasun täytyy purkaa nuo pakatut tiedostot, eli käytä komentoaKoodia: [Valitse]tar xjvf tiedoston_nimi.tar.bz2
Mulla ainakin kaikki tiedostot, jotka on hakemistossa ~/.fluxbox/styles, näkyy menun styles listassa. Onkohan sulla joku eri versio softasta,mun versio on 0.9.14 ja tässä näyttää toimivan.
Ja sitten vielä siirrät teeman kansioon /home/käyttäjänimesi/.fluxbox/styles/
Lainaus käyttäjältä: Vililikku - 04.07.06 - klo:21.07Ja sitten vielä siirrät teeman kansioon /home/käyttäjänimesi/.fluxbox/styles/sä oot leet<3 kiitti