Risoo tämä 1.0 Pre2 Kaffeine. Nyt piti laittaa broadcastingina telkkari toiseen koneeseen, mutta eihän sitä broadcastingia sieltä enää löydy. Kanavien valinta on uudessa yhdellä napautuksella. Vanhassa yhdellä napautuksella näki mitä eri kanavilla oli menossa ilman, että kanavaa viritettiin. Ylen tekstityksetkään ei pysy päällä, vaan ne on joka kerta laitettava uudelleen päälle, kun välillä kurkkaa toista kanavaa. Eikä tekstitykset tallennukaan enää.
Haluan vanhan 0.87 tai 0.88 takaisin. Kai sen saa 10.4 Ubuun. Minulla oli 8.4 Ubussa ennen 0.87 se oli mielestäni hyvin toimiva Kaffeine. Arvelen, että 0.88 on myös. Miten saan tuon vanhan Kaffeinen uuteen ubuun. Auttakaa tumpeloa.
Tietenkin olisi hienoa, jos ne voisi olla molemmat, mutta pelkkä vaihtokin helpottaisi. Olen tutustunut asiaan sen verran, että olen ladannut tuon 0.88 version tuohon työpöydälle, mutta en uskalla asentaa, kun en tiedä, saanko sen toimimaan. Jos vaikka menee tämä edes auttavasti toimivakin telkku rikki. Laittakaa ohjeeseen kaikki loitsut, joita se vaatii, että saan molemmat toimimaan samassa koneessa.