Minusta on parempi, että moderaattori on on tiukka kuin että olisi lepsu. Kiitos storcille erinomaisesta työstä foorumilla. JariTapio, ota vain vastaan kiltisti mitä sanotaan. Tää on joka tapauksessa Suomen paras linux-foorumi. Aina löytyy apua.
Jaritapio, niistä kuvista... minusta taiteesi on hienoa työtä. Keskustelu Inkscapesta tällä foorumilla on vähän vaisua, mut niin tahtoo kaikki suomenkielinen spesiaalialojen keskustelu olla. Enkunkieli jos sujuu, niin sitten löytyy foorumeita.
Toivoisin myös voivani paneutua Incskapeen, mutta tahtoo olla muutakin tekemistä. Corelilla olen tehnyt aika paljon. Koetin saada sitä toimimaan täällä Linuxin puolellakin mutta epäonnistuin Wine-kokeissani surkeasti. Nyt kun löytis toimiva muunnin Corel->Incskape, niin alkaisi tapahtua...
Olen laittanut Incskape-linkkejä jo takataskuun. Mm hyviä tutoriaaleja seuraavassa:
http://screencasters.heathenx.org/Incskape-keskustelua ei täällä ole minusta koskaan liikaa. Itse teen teknistä kuvitusta ja aihe kiinnostaa.