Kirjoittaja Aihe: Ihmettelyä vain.  (Luettu 3225 kertaa)

Tintti

  • Vieras
Ihmettelyä vain.
« : 21.05.06 - klo:20.42 »
Asentelin tuossa tuon gDesklets  ja siihen StarterBar härpäkkeen. Nyt sitten kun käynnistän firefoxin tuon starterbarin kautta se ei ohjaakaan asettamalleni aloitus sivulle, vaan tuolla sivullehttp://www.uiuc.edu/. Omituista. Ohjautuvatko muutkin tuolle sivulle starterbarin kautta vai olenko minä ainut ja mistähän tuo nyt sitten johtuu?

zoldr

  • Vieras
Re: Ihmettelyä vain.
« Vastaus #1 : 21.05.06 - klo:22.17 »
Njaa, en tiedä tuon syytä, mutta voit koittaa vaihtaa Firefoxin aloitussivua: muokkaa-> asetukset-> kirjoita aloitussivu.

Tintti

  • Vieras
Re: Ihmettelyä vain.
« Vastaus #2 : 21.05.06 - klo:22.48 »
Ei siitä ole mitään hyötyä, kokeilin jo montakin kertaa. Eikä tuolla niin väliä ole, ihmettelen vain näin "ääneen".

zoldr

  • Vieras
Re: Ihmettelyä vain.
« Vastaus #3 : 21.05.06 - klo:22.48 »
Okeij. :)

Esco

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 30
    • Profiili
Re: Ihmettelyä vain.
« Vastaus #4 : 10.06.06 - klo:21.54 »
Minulla on aivan sama "ongelma".
Aloitussivupainikkeella menee asettamalleni aloitussivulle, mutta kun selaimen avaa niin aukeaa tuo edella mainittu uiuc:n sivu.
Ihmeellistä ???

Tonde

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 919
  • Feisty Fawn
    • Profiili
Re: Ihmettelyä vain.
« Vastaus #5 : 12.06.06 - klo:09.11 »
Klikkaa hiiren oikealla tuota firefox kuvaketta starter barissa --> valitse ominaisuudet ja tarkista millä komennolla tuo firefox avataan.

Minulla komento oli firefox %u

muutin siihen pelkän firefox niin alko toimiin.

Tuo %u tarkoittaa, että avataan u:lla alkava sivu. Jostakin listasta nämä sivut ilmeisesti haetaan, ettei päädytä vahingossa jollekkin ei niin turvalliselle sivulle.
« Viimeksi muokattu: 12.06.06 - klo:09.13 kirjoittanut Tonde »
Heitä hyväsit hitaudelle. Asenna ubuntu!

Esco

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 30
    • Profiili
Re: Ihmettelyä vain.
« Vastaus #6 : 12.06.06 - klo:21.48 »
Klikkaa hiiren oikealla tuota firefox kuvaketta starter barissa --> valitse ominaisuudet ja tarkista millä komennolla tuo firefox avataan.

Minulla komento oli firefox %u

muutin siihen pelkän firefox niin alko toimiin.

Tuo %u tarkoittaa, että avataan u:lla alkava sivu. Jostakin listasta nämä sivut ilmeisesti haetaan, ettei päädytä vahingossa jollekkin ei niin turvalliselle sivulle.

Kiitos neuvosta! Jo alkoi pelittämään.
En olisi tuota(kaan) itse kyllä ikinä keksinyt.

Tonde

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 919
  • Feisty Fawn
    • Profiili
Re: Ihmettelyä vain.
« Vastaus #7 : 13.06.06 - klo:07.09 »
Heitä hyväsit hitaudelle. Asenna ubuntu!