Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutValmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
Olen hankkinut tuollaisen emon päivittääkseni toisen koneemme. Kuinkahan on tuki näytönohjaimelle? Ja kuinka homma pitää hoitaa. Pitääkö ensin asentaa ajurit ja sitten käynnistvaihtaa kortti. Mikä olisi helpointa. Emolla on seuraava grafiikkapiiri Integrated Graphics, VIA UniChrome™ 2D/3D Graphics
Lainaus käyttäjältä: ilpony - 02.05.06 - klo:15.25Olen hankkinut tuollaisen emon päivittääkseni toisen koneemme. Kuinkahan on tuki näytönohjaimelle? Ja kuinka homma pitää hoitaa. Pitääkö ensin asentaa ajurit ja sitten käynnistvaihtaa kortti. Mikä olisi helpointa. Emolla on seuraava grafiikkapiiri Integrated Graphics, VIA UniChrome™ 2D/3D GraphicsMulla sama emolevy mutta mun on MSI:ltä. Toimii hyvin Ubuntussa, tosin AGP-väylä tais hajota. 3D-kiihdytyksen voit saada toimimaan, enkkufoorumilta saa lisätietoa HOWTO-alueelta.