Terve Teele,
Itse käytän samaa tikkua HPn läppärissä muutaman vuoden takaa.
minua lähinnä naurattaa tämä tikun toiminta linuxin kanssa, joka päivityksen jälkeen se toimii jotenkin eri tavalla.
* Aikaa ennen Lucidia, pystyin vielä tikkua käyttämään miten päin halusin, pystyin laittamaan tikun koneen päällä ollessa kiinni jos nettiin tuli tarvetta ja valitsemaan nw managerista saunalahti profiilini.
* Lucidilla tikku toimi siten, että konetta käynnistäessa tikku oli oltava paikallaan, muuten ei tunnistanut tikkua lainkaan. Startin jälkeen piti nw managerista valita saunalahti profiili. Koskaan ei tikku mennyt ilmatilaan ensimäisellä valinnalla, eli aina verkonhaku kerran ja ilmoitus tuli yläkulmaan 'network disconnected' ja iänkaikkisesti nw managerista piti valita profiili toiseen kertaan, jolloin tikku otti yhteyden verkkoon. Tämän hyväksyin ominaisuutena ja opettelin elämään sen kanssa.
* Maverickiin siirryttäessä minua ihan aidosti pelotti miten mahtaa tikun käydä koska kerta kerralta oli toiminta huonontunut, joten kaukana ei enää oltaisi täydellisestä toimimattomuudesta....
Huokaisin helpotuksesta päivityksen jälkeen. Nyt Maverickilla tikku toimii siten, että tikku on oltava käynnistäessä konetta paikallaan jonka jälkeen tikku nousee automaattisesti työpöydän käynnistymisen jälkeen verkkoon ilman eri valintoja nw managerin kautta.