Kummallista. Olen pitkään käyttänyt palvelimessani (eräs OVH:n betapalvelimista) lucidia enkä ole huomannut siinä pienintäkään epävakautta. Maverikkikin on toiminut vakaasti elokuusta lähtien.
U804 palvelu!
Minä ajattelin alkuun näille lautapeleilleni ottaa tuon OVH-HOSTING (
http://ovh-hosting.fi ) RPS-1 palvelun ja siis Ubuntu 804 kera,
minä tietenkin mieluusti vuokraisin paketin U1004 kera mutta sitä ei ole siis ollenkaan vieläkään tarjolla ( epävakaa sanoivat siis ).
Minä kuitenkin tahtoisin hieman kysellä vielä tätä mahdollisuutta, kun tuo Debian 5 olisi tarjolla, en ihan vielä ole
tutustunut kaikkiin tietoihin mitä debian 5 serveri sisältäisi, mutta sehän toimisi Apache MySQL phpBB Java SE
kanssa täysin samalla tavalla mitä Ubuntukin, lisänä käsittääkseni Debian 5 on tälläinen käyttis jonka saa
"sudo aptitude dist-upgrade" avulla päivitettyä aina uusimpaan julkaisu versioon.
Mitä te uskotte, että olisi minulle parhain ratkaisu näistä U804 ja siihen myöhemmin U1004 vaiko sittenkin
tämä Debian 5, en ole ihan varma onnistuuko tuossa Debian 5 paketissa VNC ollenkaan, eli jos sitä ei olekkaan
kytkettynä päälle, tämä on minulle tuntematonta tämä serverin ylläpito, jotenka en tiedä mitenkä vaikeata sellaisen VNC:n
päälle kytkeminen olisi sitten ??
Kumpaa suositte, itse kallistun hieman tämän ensimmäisen vuoden ajaksi kun kaikki serveri toimi on uutta, niin tuohon U804
sehän on minulle tuttu jo monen vuoden takaa, olen ollut Ubuntu ja yhteensopiva käyttäjä lähes ainoana käyttiksenä 704 lähtein.
Kumpaa suositte minulle ?? U804 vaiko Debian5 ??
Debian on minulle tuttu oikeastaan vain LMDE versiosta, jota käytin jotain puoli viikkoa.
Saa turhaa stressiä jos pomppaan tähän debianiin, olen OVH palveluun hieman pettynyt että Ubuntu versio jota tarjotaan
on siis jo monen vuoden takaa, mutta kenties sen saa sitten päivitettyä jotenkin ??
öööh..
//.....
Kiitos..