Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutLiity Ubuntu Suomen seuraan muualla: Discourse, Facebook, Mastodon, Matrix, Telegram, X
Lukaisepa 901-ketjua suunnilleen tästä eteenpäin. Olen tuonne kirjaillut noita akkuhäröilyjäni. Ilmeisesti siis akku on ihan kuosissa, mutta Ubuntu ei vain tajua sitä.
Lainaus käyttäjältä: Tha-Fox - 02.09.10 - klo:10.56Lukaisepa 901-ketjua suunnilleen tästä eteenpäin. Olen tuonne kirjaillut noita akkuhäröilyjäni. Ilmeisesti siis akku on ihan kuosissa, mutta Ubuntu ei vain tajua sitä.Jos kohteena oli minun vastaukseni, niin huomioni oli puhtaasti subjektiivinen. Tosin nykyisin en käytä miniäni kovinkaan säännöllisesti.
Kysyn mielen kiinno vuoksi onko muilla tullut akun varaustilanvirheilmoituksia kun asuksen pcee 4 g malli jossa lubuntu 10.4 ja kaverilla asus pcee 900 jossa ubuntu netbook remix . Hänelle tulee mysö akun vähyydestä tuleva ilmoitus. Akut on täyteen ladattu ja verkkolaturit toimii. Koneet toimii normaalisti
gconftool-2 --set /apps/gnome-power-manager/notify/low_capacity --type bool 0
Lainaus käyttäjältä: larika - 01.09.10 - klo:21.05Kysyn mielen kiinno vuoksi onko muilla tullut akun varaustilanvirheilmoituksia kun asuksen pcee 4 g malli jossa lubuntu 10.4 ja kaverilla asus pcee 900 jossa ubuntu netbook remix . Hänelle tulee mysö akun vähyydestä tuleva ilmoitus. Akut on täyteen ladattu ja verkkolaturit toimii. Koneet toimii normaalistiJuuh, sama itsellä ee900:n kanssa. Akku on kunnossa, fixi tuohon löytyy https://help.ubuntu.com/community/EeePC/Using:Koodia: [Valitse]gconftool-2 --set /apps/gnome-power-manager/notify/low_capacity --type bool 0
Tiedä sitten johtuuko tuosta vai 10.04:stä mutta enää ei hover akkukuvakkeen päällä näytä varaustasoa vaan pitää klikata jotta näkee tilan.