Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutUusimmat julkaisut: 24.04.1 LTS (suositeltu, 29.8.2024) ja 24.10 - Ubuntun 20-vuotisjulkaisu! (10.10.2024).
Lainaus käyttäjältä: Lasse. - 13.06.10 - klo:22.49Lainaus käyttäjältä: fastest - 13.06.10 - klo:22.36Mikäs kone sulla on? thinkpad?? Lähteekö puhallin käyntiin kun käynnistät koneen?enkä kyllä usko että sulla on emo tai prossu rikki, kernelin asennuksessa luultavasti tullut virhe ja se tunnistaa lämmöt väärin.mä koittaisin tuota ubuntu 9.10 karmicia.Itselläni oli mintin kanssa noita lämpö ongelmia eli kone sammui hätä sammutuksella mitään varoittamatta.Mulla ei myöskään tuo 10.04 toiminut joten asensin 9.10 ja päivitin sen 10.04 niin nyt toimii.Mikäli jo BIOS näyttää lämmöt väärin niin kernelillä ei sillon ole mitään tekemistä asian kanssa. BIOS:sta voi ehkä disabloida noita tarkastuksia.Eikö?
Lainaus käyttäjältä: fastest - 13.06.10 - klo:22.36Mikäs kone sulla on? thinkpad?? Lähteekö puhallin käyntiin kun käynnistät koneen?enkä kyllä usko että sulla on emo tai prossu rikki, kernelin asennuksessa luultavasti tullut virhe ja se tunnistaa lämmöt väärin.mä koittaisin tuota ubuntu 9.10 karmicia.Itselläni oli mintin kanssa noita lämpö ongelmia eli kone sammui hätä sammutuksella mitään varoittamatta.Mulla ei myöskään tuo 10.04 toiminut joten asensin 9.10 ja päivitin sen 10.04 niin nyt toimii.Mikäli jo BIOS näyttää lämmöt väärin niin kernelillä ei sillon ole mitään tekemistä asian kanssa. BIOS:sta voi ehkä disabloida noita tarkastuksia.
Mikäs kone sulla on? thinkpad?? Lähteekö puhallin käyntiin kun käynnistät koneen?enkä kyllä usko että sulla on emo tai prossu rikki, kernelin asennuksessa luultavasti tullut virhe ja se tunnistaa lämmöt väärin.mä koittaisin tuota ubuntu 9.10 karmicia.Itselläni oli mintin kanssa noita lämpö ongelmia eli kone sammui hätä sammutuksella mitään varoittamatta.Mulla ei myöskään tuo 10.04 toiminut joten asensin 9.10 ja päivitin sen 10.04 niin nyt toimii.