Kirjoittaja Aihe: omat taustakuvat  (Luettu 7951 kertaa)

Tomin

• Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: omat taustakuvat
« Vastaus #20 : 27.11.09 - klo:19.52 »
Arch käyttäjä ei halua Ubuntu logoa työpöydälle kute ei ubuntu käyttäjä halua susen logoa työpöydälle.
Lukitsetko vastauksesi? ;)
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

vellu@vmach

• Käyttäjä
  • Kiroitusvirheitä jo vuodesta feisty
    • Profiili
« Vastaus #21 : 28.11.09 - klo:04.03 »
Olen laittanut joskus ubu-logolla varustettuja kuvia joskus gnome-lookiin. Toivottavasti kukaan teistä lukijoista ei pahastu: tarkoitus hyvä, toteutus sinne päin. Ylävalikosta löytyy linkit eri osa-alueille, minne uploadaa kuvansa.
Parista kuvasta myönnän erehtyneeni joskus 1-2 vuotta sitten. mutta siellä ne ovat. Ja lisenssihän on GPL (:
Joka tapauksessa, toivon että kaikki vaivaa nähneet/kuvankäsittelyä kokeilleet/värkänneet, laittaakaa kuvansa sinne tai tänne nähtäville. Arvostelustakin oppii. Ja ainakin minä vastaan GIMP-kysymyksiin niin hyvin kuin voin. Eikä tarvitse olla hyviä, sinne päin vain.
Ja mitä taiteesen tulee, niin (melkein)joka distrolla on oletustaustakuvana abstrakteja palleroita tai viivoja, pian joku suuryritys patentoi ne ja piin arvon, sekä janan A:sta B:hen. Älkää olko kovin vakavia. Tämä forumi on tietääkseni neuvoja varten, ei väittelytä tois-sijaista asiosta.
Laittakaa kuvia! (huutomerkki) Yksityisviesteihinkin vastaan.
« Viimeksi muokattu: 28.11.09 - klo:05.28 kirjoittanut vellu@vmach »

Jtkone

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #22 : 28.11.09 - klo:07.54 »
Arch käyttäjä ei halua Ubuntu logoa työpöydälle kute ei ubuntu käyttäjä halua susen logoa työpöydälle.
Lukitsetko vastauksesi? ;)
Kyllä, pääasia ettei jäädä kotiin murjottamaan. Taide on vasta taidetta kun sen kaikille julkaisee.
@Vellu: oletkohan turhan vaatimaton?

vellu@vmach

• Käyttäjä
  • Kiroitusvirheitä jo vuodesta feisty
    • Profiili
« Vastaus #23 : 28.11.09 - klo:09.05 »
Lainaus
@Vellu: oletkohan turhan vaatimaton
Sarkasmia? Pari ammattigraafikkoa on arvostellut hyvin kriittisesti minun töitäni. Haluasin tehdä kovasti jotain graafista suunnittelua, jos tarvetta on. Missä tahansa hyödyllisessä projektissa. Tosin ainakin toisella edellä mainitsemallani heistä on ns. 'ammattiylpeyttä', eikä halua vastata kysymyksiini, koskien neuvoja.

Jtkone

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #24 : 28.11.09 - klo:09.39 »
Lainaus
@Vellu: oletkohan turhan vaatimaton
Sarkasmia? Pari ammattigraafikkoa on arvostellut hyvin kriittisesti minun töitäni. Haluasin tehdä kovasti jotain graafista suunnittelua, jos tarvetta on. Missä tahansa hyödyllisessä projektissa. Tosin ainakin toisella edellä mainitsemallani heistä on ns. 'ammattiylpeyttä', eikä halua vastata kysymyksiini, koskien neuvoja.

Ei todellakaan mitään sarkasmia vaan vilpitiön mielipide (pidän töistäsi esim. Gnome look). Jos väärin käsitit niin pyydän anteeksi