Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutLiity Ubuntu Suomen seuraan muualla: Discourse, Facebook, Mastodon, Matrix, Telegram, X
Itse lisäsin medibuntun lähteen ja päätteeseen vain sudo apt-get install skype ja hienosti asentu.
Lainaus käyttäjältä: rob - 11.05.09 - klo:12.27Itse lisäsin medibuntun lähteen ja päätteeseen vain sudo apt-get install skype ja hienosti asentu.terve !toi on iha helposti sanottu kun osaa,minä en, eli saiskos tuon oikein rautalangasta vääntämällä yksinkertaistettua yksinkertaselle alottelijalle.
terve !toi on iha helposti sanottu kun osaa,minä en, eli saiskos tuon oikein rautalangasta vääntämällä yksinkertaistettua yksinkertaselle alottelijalle.
Lainaus käyttäjältä: timmu69 - 26.06.09 - klo:18.19terve !toi on iha helposti sanottu kun osaa,minä en, eli saiskos tuon oikein rautalangasta vääntämällä yksinkertaistettua yksinkertaselle alottelijalle.Älä käytä ylettömästi tuota vahvennusta. Antaa huonon kuvan kirjoittajasta. Se vaikuttaa hyvin negatiivisesti siihen millaisia vastauksia saat kysymykseen. Ihan vinkkinä.