Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutValmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
Eli mulla on 64 bit jaunty. Vaikka oon kokeillu millä kaikilla javavaihtoehdoilla niin esim. sammon nettipankki ei toimi. Restricted-extras asennettu ja poistettu välillä ja asennettu muita vaihtoehtoja. Kertokaa et jos jollain toimii niin minkälaisilla javaohjelmilla ja plugineilla! Kiitos kaikille vastaajille. (Kyllä pitäis jo pankkia vaihtaa mutta kun ei saa aikaseksi.
Lainaus käyttäjältä: avilska - 25.05.09 - klo:22.28Eli mulla on 64 bit jaunty. Vaikka oon kokeillu millä kaikilla javavaihtoehdoilla niin esim. sammon nettipankki ei toimi. Restricted-extras asennettu ja poistettu välillä ja asennettu muita vaihtoehtoja. Kertokaa et jos jollain toimii niin minkälaisilla javaohjelmilla ja plugineilla! Kiitos kaikille vastaajille. (Kyllä pitäis jo pankkia vaihtaa mutta kun ei saa aikaseksi.Kyllä pitäisi toimia kun pistät päätteeseen seuraavan riimin.. #sudo apt-get install sun-java6-jre sun-java6-plugin sun-java6-fontshttp://debian-fi.eu/foorumi/viewtopic.php?f=12&t=39