Kirjoittaja Aihe: Vanhasta LTS:stä uuteen LTS:ään - onnistumismahdollisuudet?  (Luettu 1264 kertaa)

Senior

  • Vieras
Tiettävästi LTS:stä, kuten 8.04:stä pitäisi pystyä päivittämään seuraavaan LTS:ään eli 10.04:ään. Mutta millaisia käytännön kokemuksia tästä on ollut aiemmin havaittavissa. Eli kysymys niille jotka aikoinaan siirtyivät 6.04:stä ilman välipäivityksiä suoraan 8.04:ään : millaisia käytännön onnistumisen mahdollisuuksia tuossa päivittämisessä on? Olisiko sittenkin varminta ennen tuota vuoden 2010 uutta LTS:ää tehdä LiveCD 10.04:stä ja varautua täten todennäköiseen uuden version suoraan asennukseen?

PS. Periaatepäätöksen olen jo tehnyt etten asenna sen paremmin Jauntyä kuin Koalaakaan.
« Viimeksi muokattu: 06.03.09 - klo:11.22 kirjoittanut Senior »

Jallu59

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3430
    • Profiili
Tuo loikka LTS 6.06:sta 8.04:ään oli ensimmäinen laatuaan ja siinä oli jonkin verran ongelmia. Vaan uskotaan ja toivotaan, että kehittäjät ovat ottaneet niistä kokemuksista opikseen seuraavaan LTS päivitykseen. :D

T:Jallu59
Jari J. Lehtinen, Wanhempi (iki?)tietoteekkari & tietotekniikkakonsultti Turust, P4-HT / 3,0 GHz, Intel945 IGP 226MB & 4GBram & UbuntuStudio 14.04. Toshiba Satellie 50-C, i5 dual-core 2,3GHz, ubuntu-mate 16.04 LTS

Ville Pöntinen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2078
    • Profiili
Minulla LTS-LTS päivitys onnistui hyvin, itse asiassa kokonaan ilman ongelmia. Kyseessä tosin oli server-asennus ilman työpöytää.

Ilokaasu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1547
    • Profiili
Offtopic:
Lainaus
6.04:stä ilman välipäivityksiä suoraan 8.04:ään
Jos ollaan tarkkoja niin versio olikin 6.06 ;)

Ja muista varmuuskopiot :) Siitä ei voi koskaan muistuttaa tarpeeksi...