Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutUusimmat julkaisut: 24.04.1 LTS (suositeltu, 29.8.2024) ja 24.10 - Ubuntun 20-vuotisjulkaisu! (10.10.2024).
Lainaus käyttäjältä: Jakke77 - 17.05.08 - klo:20.11Lainaus käyttäjältä: GoddamnDevil - 16.02.08 - klo:15.59Nuo ei ole teemoja, vaan lisukkeita Pura nuo kuvat johonkin hakemistoon, kotikansioon vaikka kuvat/jonka jälkeen,komenna päätteessä: gconf-editorLainausctrl + f > panel/apps/panel/objects/object_17 (ainakin minulla numero 17)custom_icon > ikonin sijainti esim. ~/kuvat/Ubuntu-Vista2.pnguse_custom_icon > ruksiniin saat sen menu ikonin vaihdettua, tuo toinen on paneelin taustakuva,sen saat vaihdettua kilkkaamalla oikeaa korvaa paneelin päällä->ominaisuudet->tausta->taustakuva --ja vaihdat haluamaasi.nää ei näköjään toimi enää samallalailla... käynnistyy kyllä mutta en ite ainakaan saa tuota kuvan polkua annettua mihinkää Tuota... mikä ei toimi?Oli pakko tarkistaa itse, ainakin toimii jos valikkopalkin tilalla on päävalikko.custom_icon kohdalla, oikealla puolella kun klikkaa hiirellä, antaa se mahdollisuuden antaa polku.
Lainaus käyttäjältä: GoddamnDevil - 16.02.08 - klo:15.59Nuo ei ole teemoja, vaan lisukkeita Pura nuo kuvat johonkin hakemistoon, kotikansioon vaikka kuvat/jonka jälkeen,komenna päätteessä: gconf-editorLainausctrl + f > panel/apps/panel/objects/object_17 (ainakin minulla numero 17)custom_icon > ikonin sijainti esim. ~/kuvat/Ubuntu-Vista2.pnguse_custom_icon > ruksiniin saat sen menu ikonin vaihdettua, tuo toinen on paneelin taustakuva,sen saat vaihdettua kilkkaamalla oikeaa korvaa paneelin päällä->ominaisuudet->tausta->taustakuva --ja vaihdat haluamaasi.nää ei näköjään toimi enää samallalailla... käynnistyy kyllä mutta en ite ainakaan saa tuota kuvan polkua annettua mihinkää
Nuo ei ole teemoja, vaan lisukkeita Pura nuo kuvat johonkin hakemistoon, kotikansioon vaikka kuvat/jonka jälkeen,komenna päätteessä: gconf-editorLainausctrl + f > panel/apps/panel/objects/object_17 (ainakin minulla numero 17)custom_icon > ikonin sijainti esim. ~/kuvat/Ubuntu-Vista2.pnguse_custom_icon > ruksiniin saat sen menu ikonin vaihdettua, tuo toinen on paneelin taustakuva,sen saat vaihdettua kilkkaamalla oikeaa korvaa paneelin päällä->ominaisuudet->tausta->taustakuva --ja vaihdat haluamaasi.
ctrl + f > panel/apps/panel/objects/object_17 (ainakin minulla numero 17)custom_icon > ikonin sijainti esim. ~/kuvat/Ubuntu-Vista2.pnguse_custom_icon > ruksi
tein teille korvaukseksi vaivannäöstä ihan uuden valikko kuvan jokainen voi halutessaan jakaa sitä ihan minne haluaa poislukien windows ja mac käyttöjärjestelmien aktiivikäyttäjät