Kirjoittaja Aihe: Torrent  (Luettu 2068 kertaa)

petripet

• Käyttäjä
    • Profiili
Torrent
« : 12.11.08 - klo:11.43 »
Varmaan paljon käsitelty aihe, mutta kaikki tieto mitä löysin oli vanhaa...olen koittanut ladata torrenteja nyt jos jollakin ohjelmalla, mutta aloittelijana kysyisin mikä on HELPOIN ja TOIMIVIN torrentien latausvimpain. Win:ssä bittorrent hoiti kaikki mallikkaasti, mutta nyt en saa mitään lataamaan millään Ubuntussa. Ilmeisesti en osaa säätää joitain asioita, vai löytyykö ohjelmaa joka vaan toimii malliin klik, lataa ja that's it?

Jallu59

• Käyttäjä
    • Profiili
Vs: Torrent
« Vastaus #1 : 12.11.08 - klo:11.49 »
Mitähän sulla on asennettuna/asentamatta ?
Mulla toimii "klik":illä oliko se nyt Transmission.
Vakio Ubuntu Intrepid (Hardystä päivitetty)+ubuntu-restricted-extras

T:Jallu59
Jari J. Lehtinen, Wanhempi (iki?)tietoteekkari & tietotekniikkakonsultti Turust, P4-HT / 3,0 GHz, Intel945 IGP 226MB & 4GBram & UbuntuStudio 14.04. Toshiba Satellie 50-C, i5 dual-core 2,3GHz, ubuntu-mate 16.04 LTS

pttk

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #2 : 12.11.08 - klo:12.17 »

Jeps täällä latauspuolella mukana tuleva "Transmission" hoitaa hommat mallikkaasti eikä ole tarvinnut mitään säätää.
Debian 6 "Squeeze", Ubuntu  10.04, Ubuntu 12.04

petripet

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #3 : 12.11.08 - klo:12.22 »
Tuota...kyllä varmaan, mutta mulla on oletuksena näemmä KGet, enkä hiffaa millä saisin sen vaihdettua / edes lataamaan sillä....se älli näissä asioissa nähkääs ???

harrykaa

• Vieras
« Vastaus #4 : 12.11.08 - klo:12.34 »
Tuota...kyllä varmaan, mutta mulla on oletuksena näemmä KGet, enkä hiffaa millä saisin sen vaihdettua / edes lataamaan sillä....se älli näissä asioissa nähkääs ???

Siis onko sinulla Ubuntu Intrepid vai kenties Kubuntu?
Transmission kuuluu Ubuntu Intrepidiin vakiona, kuten myös Ubuntu Hardyyn.

petripet

• Käyttäjä
    • Profiili
Vs:(Ratkaistu)Torrent
« Vastaus #5 : 12.11.08 - klo:12.42 »
tämä on nyt ok, kiitti vaan, oli se pakettienhallinnassa, mutta vasta kun käväisin lisää / poista-puolella se on nyt oletuksena eli asia kunnossa. Niin, on siis Ubuntu 8.10