Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutLiity Ubuntu Suomen seuraan muualla: Discourse, Facebook, Mastodon, Matrix, Telegram, X
Itse en mitään tiedä,mutta melkein aina kun isot pojat jotain verkkovehkeistä kehuu, ne puhuu Buffaloista.
Lainaus käyttäjältä: AlbertRetro - 01.10.08 - klo:05.56Itse en mitään tiedä,mutta melkein aina kun isot pojat jotain verkkovehkeistä kehuu, ne puhuu Buffaloista. Buffalon ostinkin, mutta en saanut toimimaan. Ei saanut maahantuojakaan, eikä kaupassa ollut enää vastaavia tuotteita, niin jäi sitten se Buffalo.
Lainaus käyttäjältä: anttia - 01.10.08 - klo:15.42Lainaus käyttäjältä: AlbertRetro - 01.10.08 - klo:05.56Itse en mitään tiedä,mutta melkein aina kun isot pojat jotain verkkovehkeistä kehuu, ne puhuu Buffaloista. Buffalon ostinkin, mutta en saanut toimimaan. Ei saanut maahantuojakaan, eikä kaupassa ollut enää vastaavia tuotteita, niin jäi sitten se Buffalo.Mikähän Buffalo oli kyseessä. Niissä kuitenkin hyrrää Linuxit, kuten niin monissa muissakin verkkokiintareissa. (Tai missähän ei pyöri).Mulla pyörii 500 Gt:n Live:ssä ongelmattomasti sekä tulostin että lisäkiintolevy. En ainakaan vielä ole laittanut debiania siihen.