Kirjoittaja Aihe: Verkkolevy  (Luettu 3010 kertaa)

anttia

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 227
    • Profiili
Verkkolevy
« : 30.09.08 - klo:18.02 »
olen hankkimassa verkkolevyä, ja tuli mieleen kysäistä onko noitten linux yhteensopivuuksiss jotain eroja?

anttia

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 227
    • Profiili
Vs: Verkkolevy
« Vastaus #1 : 30.09.08 - klo:19.52 »
Esim Lacie Network Space 1TB olisi kohtuuhintainen, mutta onko kokemuksia sen käytöstä linuxissa?

HMi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1424
    • Profiili
Vs: Verkkolevy
« Vastaus #2 : 30.09.08 - klo:21.54 »
Minulla on toiminut suoraan kaikki mitä olen kokeillut mutta kai niitä on sellaisiakin mitkä ei toimi.

AlbertRetro

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1084
  • Puun uudelleenistutus auttaa usein... <resetointi>
    • Profiili
Vs: Verkkolevy
« Vastaus #3 : 01.10.08 - klo:05.56 »
Itse en mitään tiedä,
mutta melkein aina kun isot pojat jotain verkkovehkeistä kehuu, ne puhuu Buffaloista.  ;)
http://www.buffalo-technology.com/products/network-storage/linkstation/linkstation-live/

EDIT: Lisäsin linkin...
« Viimeksi muokattu: 04.10.08 - klo:17.50 kirjoittanut AlbertRetro »
    "...minä mikään viisas ole, tahdon elää vain kuin ihminen..."   http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=22423.new#new  counter.li.org #417588

anttia

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 227
    • Profiili
Vs: Verkkolevy
« Vastaus #4 : 01.10.08 - klo:15.42 »
Itse en mitään tiedä,
mutta melkein aina kun isot pojat jotain verkkovehkeistä kehuu, ne puhuu Buffaloista.  ;)

Buffalon ostinkin, mutta en saanut toimimaan. Ei saanut maahantuojakaan, eikä kaupassa ollut enää vastaavia tuotteita, niin jäi sitten se Buffalo.

jussi_+

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 69
    • Profiili
Vs: Verkkolevy
« Vastaus #5 : 01.10.08 - klo:15.59 »
No selvisi ainakin miksi isot pojat buffalosta puhuu  ;)
Olipa pahasti sanottu, hyi Jussi

heksa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 53
    • Profiili
Vs: Verkkolevy
« Vastaus #6 : 03.10.08 - klo:20.28 »
itsellä on tuo lacie ja hyvin tuntuu toimivan alku kangertelujen jälkeen http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=21562.msg162152#msg162152

peran

  • Vieras
Vs: Verkkolevy
« Vastaus #7 : 03.10.08 - klo:20.35 »
Itse en mitään tiedä,
mutta melkein aina kun isot pojat jotain verkkovehkeistä kehuu, ne puhuu Buffaloista.  ;)

Buffalon ostinkin, mutta en saanut toimimaan. Ei saanut maahantuojakaan, eikä kaupassa ollut enää vastaavia tuotteita, niin jäi sitten se Buffalo.

Mikähän Buffalo oli kyseessä. Niissä kuitenkin hyrrää Linuxit, kuten niin monissa muissakin verkkokiintareissa. (Tai missähän ei pyöri).

Mulla pyörii 500 Gt:n Live:ssä ongelmattomasti sekä tulostin että lisäkiintolevy. En ainakaan vielä ole laittanut debiania siihen.

anttia

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 227
    • Profiili
Vs: Verkkolevy
« Vastaus #8 : 04.10.08 - klo:09.15 »
Itse en mitään tiedä,
mutta melkein aina kun isot pojat jotain verkkovehkeistä kehuu, ne puhuu Buffaloista.  ;)

Buffalon ostinkin, mutta en saanut toimimaan. Ei saanut maahantuojakaan, eikä kaupassa ollut enää vastaavia tuotteita, niin jäi sitten se Buffalo.

Mikähän Buffalo oli kyseessä. Niissä kuitenkin hyrrää Linuxit, kuten niin monissa muissakin verkkokiintareissa. (Tai missähän ei pyöri).

Mulla pyörii 500 Gt:n Live:ssä ongelmattomasti sekä tulostin että lisäkiintolevy. En ainakaan vielä ole laittanut debiania siihen.

Tuo samainen levy oli itsellänikin, ilmeisesti sen tosiaan pitäisi toimia Linuxissa. Lopulta kun ymmärsin että ongelma ei ehkä olekaan omissa linux taidoissani (ei sillä ettei niissä olisi ongelmia) ja vein laitteen takaisin myyjälle sain varmistuksen sille että kyseinen yksilö oli viallinen. Aika pitkään ehdin sen kanssa säätää ennen kun tosiasian myönsin.