Kirjoittaja Aihe: MP3-soittimista  (Luettu 1804 kertaa)

jerekorva

• Käyttäjä
    • Profiili
MP3-soittimista
« : 17.09.08 - klo:19.35 »
Olen tässä hetken pohtinut oman gigasen Creativen muvon vaihtamista vähän isompaan. Tullut vain huomattua, että useimmat vaativat jonkun oman ohjelmiston, eivätkä siis toimi suoraan kuin normaalit muistitikut. Tietenkin iPodeihin ja sun muihin saa ladattua musiikkia ilman ituneseja ja muita härpäkkeitä, mutta jotenkin pidän vain siitä, että tökkää laitteen sisään ja siirtelee biisejä... riippumatta esim. käyttöjärjestelmästä.

Olen tässä selaillut hieman gigantin ja verkkokaupan ns. halpisvehkeitä, ja jotenkin tuntuu siltä, että ne soveltuisivat käyttööni parhaiten. Sitten taas palautuu mieleeni muutamia vuosia sitten ostamani 'joku-halpis-mp3'-soitin, joka muuten ajoi asiansa ihan hyvin, mutta siitä uupui niinkin tarpeeton ominaisuus kuin näppäinlukko.

Olisi kiva kuulla jos jollain on kokemuksia näistä vaihtoehtosoittimista...

Ilokaasu

• Käyttäjä
    • Profiili
Vs: MP3-soittimista
« Vastaus #1 : 18.09.08 - klo:07.12 »
No omat mielipiteet asiasta:

Tällä hetkellä on ipod nano 2Gb. Ostin sen joskus vuonna kivi ja miekka kun se oli uusi juttu. Näillä näkymin jos tarvitsisi vaihtaa niin en todellakaan ostaisi esim ipodia juuri hinnan takia.

Noista gigantin halpisvehkeistä kannattaa koittaa etsiä sellainen mikä tunnistuu usb muistina ja sisältää mielellään akkuvirran. Tai no se on oma mieltymys. Mitään paristorumbaa ei jaksaisi pyöritellä. Se näppäinlukkokin on yllättävän hyvä asia esim säästämään niitä paristoja :)

Siinä muutama yleismielipide. Jos niitä halpissoittimia löytyy joltain niin kommenttia vaan :)

Sysi

• Käyttäjä
    • Profiili
Vs: MP3-soittimista
« Vastaus #2 : 21.09.08 - klo:17.07 »
Nirsoudesta riippuen, nuitten halpisten äänenlaatu ei ole yleensä hirveän hyvä, mitä joitain olen kuunnellut. Nissäkin tosin on varmaan jopa loistavia yksilöitä. Muistikorttipaikka on kätsy, saa halvalla lisää muistia, ei taia yllättää että on lähinnä halpiksissa yleensä.