Kirjoittaja Aihe: Compiz ei toimi  (Luettu 1432 kertaa)

erakko

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 68
    • Profiili
    • erakko
Compiz ei toimi
« : 19.09.08 - klo:16.03 »
Jos joku huomasi niin nähtävästi vain luulin asentaneeni Intelin ajurit, sillä Spore reagoi samalla tavalla kuin ennenkin. No ei siitä asiasta enempää.

Kauheinta mitä huomasin, oli että Compiz ei suostunut toimimaan oikein (kyllä sen voi ajaa terminaalista, mutta mitään erikoisefektejä ei ole). Kun yritän enabloida parhaimpia desktop-efektejä, en onnistunut vaihtamaan sitä edes Normaliin. Compiz on ollut minulla toiminnassa monta, monta kuukautta, mutta nyt se ei sitten toimi. Portal onnistui menemään pidemmälle kuin ennen, siis nyt peli ei jämähtänyt Source kuvaan, vaan eteni jopa valikkoon, tosin jos valikossa on 3D:tä niin eipä ollut, ja tekstikin oli epäselvää eikä mistään oikeastaan saanut mitään selvää. En nyt sitten tiedä että paraniko näytönohjaimeni suorituskyky, vai huononiko se :/

Olen aika neuvoton. Ensiksi ainakin muutin xorg.confin entiselleen, ja käynnistin X:n uudelleen, mutta mitään ei tapahtunut. Toiseksi ajattelin että voisin yrittää poistaa "ne luulemani Intelin ajurit", mesan, x86-intel-driverin ja drm:n. Ongelma onkin että minulla ei ole hajuakaan miten saisin niiden levittämät osat pois, ilman että poistan mitään tärkeää.

Olen jälleen tosi kiitollinen avusta :)

Tilanne on edennyt näin: nyt kun compiz ajetaan, ruutu muuttuu valkoiseksi, ja jos on asettanut Desktop Cuben, pystyy sitä rullaamaan, mutta helvetin huonosti, ja käytettävyys on 0. Onko tämä minun Compizini ollut yhtä eeppinen juttu kuin rm/rmvb filujen soittaminen Totemilla (minulla toimii)?
« Viimeksi muokattu: 19.09.08 - klo:16.48 kirjoittanut erakko »