Kirjoittaja Aihe: Cue/bin levykuvan poltto ei onnistu K3B  (Luettu 2163 kertaa)

juhani46

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 19
    • Profiili
Cue/bin levykuvan poltto ei onnistu K3B
« : 06.09.08 - klo:22.04 »
Yrittäessäni polttaa K3B:llä Cue/bin imagea tulee virheilmoitus:  " Käyttäjällä cdrecord ei ole oikeutta käyttää asemaa "  Image sijaitsee kotikansiossa ja minulla on luku ja kirjoitusoikeudet em. tiedostoon. Kokeilin myös roottina käynnistää K3B,  tässä tulos : "cdrecord palautti tuntemattoman virheen ! (koodi2)  " Mikähän auttaisi ??

Ilkka

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 80
    • Profiili
Vs: Cue/bin levykuvan poltto ei onnistu K3B
« Vastaus #1 : 07.09.08 - klo:06.33 »
tarkistas seuraava.

Järjestelmä>Ylläpito>Käyttäjätilit ja sieltä oman käyttäjän asetukset/oikeudet onko sulla ruxi (lupa polttaa levyjä tai jotain vastaavaa en pääse nyt tarkistaan ku olen eri käyttiksllä koneella)  :D 
Hp pavilion Dv-7 1003eo, 4Gt ddr2 800 muistia, Ati mobility radeon hd3450  256mt omaa muistia ja käyttää tarvittaessa 1,7 Gt. 1kpl sata2 kovalevyjä,ja 1kpl sata kovalevy. lisänäyttönä LG Flatron w2242p 22" full hd. Ubuntu ultimate 2.7  ja Windows 7 Ultimate

juhani46

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 19
    • Profiili
Vs: Cue/bin levykuvan poltto ei onnistu K3B
« Vastaus #2 : 07.09.08 - klo:07.29 »
tarkistas seuraava.

Järjestelmä>Ylläpito>Käyttäjätilit ja sieltä oman käyttäjän asetukset/oikeudet onko sulla ruxi (lupa polttaa levyjä tai jotain vastaavaa en pääse nyt tarkistaan ku olen eri käyttiksllä koneella)  :D 
     Juu,ruksi löytyi ja  kummallista tässä on se että jokunen levy on jo tullu poltettua esim mp3 levyjä ja audio levyjä, muutama DVD:kin ilman suurempia ongelmia.