Kirjoittaja Aihe: Monitoimilaite  (Luettu 1693 kertaa)

vaeltava-aave

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 14
    • Profiili
Monitoimilaite
« : 01.07.08 - klo:00.08 »
Olen yrittänyt etsiskellä varmasti Ubuntussa toimivaa värilaser monitoimilaitetta, mutta ei hyvältä näytä. Mustavalkoisia olen löytänyt, mutta ei värejä. Olisiko jollain käytössä sellaista?

crope

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 817
  • Fedora 12
    • Profiili
    • http://palosaari.fi/
Vs: Monitoimilaite
« Vastaus #1 : 01.07.08 - klo:01.05 »
Olen yrittänyt etsiskellä varmasti Ubuntussa toimivaa värilaser monitoimilaitetta, mutta ei hyvältä näytä. Mustavalkoisia olen löytänyt, mutta ei värejä. Olisiko jollain käytössä sellaista?

Täällä on Samsung CLX-3160FN. Samsung tarjoaa jopa Linux-ajurit. Tietty tuo laite alkaa olemaan jo vanhaa ja poistuvaa sarjaa, mutta uusissa korvaavissa malleissa on tilanne ajurien kannalta sama.

Antti

peran

  • Vieras
Vs: Monitoimilaite
« Vastaus #2 : 01.07.08 - klo:02.23 »
Olen yrittänyt etsiskellä varmasti Ubuntussa toimivaa värilaser monitoimilaitetta, mutta ei hyvältä näytä. Mustavalkoisia olen löytänyt, mutta ei värejä. Olisiko jollain käytössä sellaista?

Täällä on Samsung CLX-3160FN. Samsung tarjoaa jopa Linux-ajurit. Tietty tuo laite alkaa olemaan jo vanhaa ja poistuvaa sarjaa, mutta uusissa korvaavissa malleissa on tilanne ajurien kannalta sama.

Joo tarjoaa kyllä ajurit, muttei niitä kannata asentaa, mikäli saa toimimaan ilman niitä, sillä ne ovat hirveetä kuraa.

T: Samsung CLP-500:n omistaja (tosin ei ole monitoimikone).