Kirjoittaja Aihe: Fedora 8 päivitys 9:ään ei onnistu  (Luettu 3083 kertaa)

Että mitenkä

• Käyttäjä
  • täh
    • Profiili
Fedora 8 päivitys 9:ään ei onnistu
« : 09.06.08 - klo:21.28 »
Tuota noin... olen tässä päivittämässä erästä Fedora kasin sisältävää konetta uudempaan, mutta ei vain onnistu.

Asensin ja avasin Preupgraden, (melkein) koko päivän latasi niitä fc9-paketteja ja kun vihdoin reboottasin, niin se jämähti tällaiseen tekstinpätkään:

Lainaus
pci 0000:00:00.0: MSI quirk detected; MSI disabled

Mitä tässä olisi tehtävissä?
mitä

Ciuu96

• Käyttäjä
  • Arch pyörii.
    • Profiili
    • Fedora Suomi
Vs: Fedora 8 päivitys 9:ään ei onnistu
« Vastaus #1 : 15.06.08 - klo:00.01 »
Jaa-a. Enpä tiedä. Suosittelisin lataamaan ihan tuon asennus-dvd-torrentin (tai Jigdo-tiedoston) ja asentamaan siitä, sillä PreUpgrade on vielä melko aikaisessa kehitysvaiheessa.

juyli

• Vieras
« Vastaus #2 : 15.06.08 - klo:21.36 »
Tuota noin... olen tässä päivittämässä erästä Fedora kasin sisältävää konetta uudempaan, mutta ei vain onnistu.

Päivitin oman Fedora 8:n Fedora 9:ksi. Päivitys onnistui ihan jees, sillä järjestelmä on toiminut ongelmitta.
Päivitys asennus-DVD:ltä ei onnistunut (todennäköisesti viallisen asennuslevyn vuoksi, vaikka sha1sum ym.
pitivät kutinsa.)

Lainaus
Asensin ja avasin Preupgraden,

Tuota en käyttänyt. Ohjeet, joiden perusteella päivitin, mukaelivat aika tarkkaan ohjeita F7->F8 yummilla.

Lainaus
pci 0000:00:00.0: MSI quirk detected; MSI disabled
Mitä tässä olisi tehtävissä?

Pahalta näyttää :( Auttaisiko googlaus? Itse kopioisin tarvittavat datat, ja asentaisin Fedora 9:n puhtaalta pöydältä. Ei siis elegantti ratkaisu, mutta useimmiten toimivin ja nopein (ratkaisematta itse päivitysongelmaa).

vpv

• Käyttäjä
  • 3 * Fedora + OpenWRT
    • Profiili
    • Fedora-sivuni
« Vastaus #3 : 15.06.08 - klo:23.11 »
Mulla oli ongelmia yhden Preupgrade-päivityksen kanssa, kun käskin Anacondaa päivittämään Grubin konffit, tulokseksi sain pelkän GRUB>-promptin. Se ratkesi sitten asentamalla Grub uusiksi DVD:n pelastustilasta. Kahdessa muussa päivityksessä valitsin sitten, että Anaconda tekee Grub-konffit kokonaan uusiksi eikä ollut mitään ongelmia.

Tuo virhe nyt lähinnä vaikuttaisi ongelmalta kernelin kanssa, en oikein usko, että puhdas uudelleenasennuskaan välttämättä toimisi. Toimisikohan nämä "perinteiset" kernelivalitsimet ongelmatilanteessa, eli acpi=off noapic?