Kirjoittaja Aihe: Kävin ostoliikkeeni kautta vaihtamassa Artec14 USB tikun ja nyt toimii..  (Luettu 1436 kertaa)

LinuxManne

  • Vieras
Moi!

Oli viallinen USB tikku Artec14, kävin vaihtamassa sen, meni vielä takuuna, nyt toimii..

Tässä olisi nyt sitten ensimmäisiä nauhoitteita kovalevylläni..

Opin auttavasti käyttämään AVIDEMUX ohjelmaa,

Sitä on kuitenkin monen moista eri formaattia valinnoissa, ja koska minulla on aika vanha ja hidas tietokone
en varmaankaan jaksa kokeilla jokaista eri formaattia jotenka sitten kyselen tässä..

AVI on tuttu, mutta, DVD OGM jne pakkaus formaateista en tiedä mitään,

kysymykseni onkin nyt että jos haluan pieniä CD80/DVD5 tiedostoja hyvällä kuvalla ni mikä olisi hyvä AVIDEMUX config..

Minkälaisia BItRateja sinä itse käytät ja millä formaatilla saa parhaimman laatu/koko suhteen äänitteilleni ??

//----

kiitos,,
« Viimeksi muokattu: 19.05.08 - klo:18.14 kirjoittanut LinuxJari »

UbunTux

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2046
  • KubunTux
    • Profiili
AVI on tuttu, mutta, DVD OGM jne pakkaus formaateista en tiedä mitään,

kysymykseni onkin nyt että jos haluan pieniä CD80/DVD5 tiedostoja hyvällä kuvalla ni mikä olisi hyvä AVIDEMUX config..

Minkälaisia BItRateja sinä itse käytät ja millä formaatilla saa parhaimman laatu/koko suhteen äänitteilleni ??
Mpeg-4-AVC eli tarkemmin x264 bittinopeus materiaalista riippuen 900 kbs-1200 kbs
Vorbis -q3 ...- q4
Matroskan kääre, nopea, täynnä ominaisuuksia ja vaivattomin.
Käytössä ProjectX, mplex, mencoder, mplayer, oggenc, MP4Box ja mkvmerge. Yhdessä skriptissä koko roska.
KDE neon
Uudempaa KDE:tä Ubuntulla