Kirjoittaja Aihe: Kaffeine-Artec T14 DigiTV  (Luettu 2372 kertaa)

mko0

• Käyttäjä
    • Profiili
Kaffeine-Artec T14 DigiTV
« : 05.04.08 - klo:21.33 »
Kiintolevyn hajoamisen takia uudeleen asensin Ubuntun. Jonka jälkeen TV ei suostu näkymään,aikaisemmin näkyi (libxine1-plugins / ffmpeg) asennuksilla. Nytten ilmoitaa libxine1-plugins "bash: libxine1-plugis: command not found" ja TV aukaissusa " No plugin found to handle this resource (/home/vaari/.kaxtv.ts)" Olen lukenut aikaisempia ohjeta mutta en ole löytänyt pelastusta . Kiitoksia etukäteen.

jori52

• Käyttäjä
    • Profiili
Vs: Kaffeine-Artec T14 DigiTV
« Vastaus #1 : 05.04.08 - klo:22.03 »
Kiintolevyn hajoamisen takia uudeleen asensin Ubuntun. Jonka jälkeen TV ei suostu näkymään,aikaisemmin näkyi (libxine1-plugins / ffmpeg) asennuksilla. Nytten ilmoitaa libxine1-plugins "bash: libxine1-plugis: command not found" ja TV aukaissusa " No plugin found to handle this resource (/home/vaari/.kaxtv.ts)" Olen lukenut aikaisempia ohjeta mutta en ole löytänyt pelastusta . Kiitoksia etukäteen.

Asenna Ubuntu resticted extrat lisää ja poista sovelluksesta ja synaptikin pakettien hallinnasta asenna xine pluginit, laita hakuun xine niin löytyy.

Terveisin jori52
Linux counter #348392
 Asus G750JW ja ubuntu 13.10

mko0

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #2 : 05.04.08 - klo:22.26 »
Kiitoksia jori52, tarkemmin olen siis TOSI avuton aloitelia.

jori52

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #3 : 05.04.08 - klo:22.40 »
Kiitoksia jori52, tarkemmin olen siis TOSI avuton aloitelia.

Eli mene sovellukset>lisää/poista valikkoon vaihda ylhäällä olevasta valikosta kaikki saatavilla olevat sovellukset ja valitse vasemmalta puolen muut valikko sieltä valitset Ubuntu resticted extras ruksita ja toteuta.

Sitten menet järjestelmä>ylläpito>Synaptik-pakettienhallinta ja kirjoitat hakukenttään xine ja valitset asennettavat ohjelmat (libxine1-plugins / ffmpeg)) ja muitakin xine koodekkeja voit valita asennettavaksi.

Terveisin jori52
« Viimeksi muokattu: 05.04.08 - klo:22.41 kirjoittanut jori52 »
Linux counter #348392
 Asus G750JW ja ubuntu 13.10

mko0

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #4 : 05.04.08 - klo:23.16 »
Kiitoksia ei tarvinnut kuin "libxine1-plugins" nytten pelaa, en ymmärrä kuin noin kävi.Tein kaikki niinkun ennen mutta jokin meni pieleen. Kun tulet Kuusankoskelle niin ota yhtyttä tarjoan kaljan tai xxxx,  ilmoittele ketjussa jos tutet.