Kirjoittaja Aihe: ESR ja maailman valloitus  (Luettu 2614 kertaa)

Asmo Koskinen

• Käyttäjä
    • Profiili
ESR ja maailman valloitus
« : 12.02.08 - klo:10.47 »

Kävin eilen iltakävelyllä paikallisen Prisman kautta. Käteen osui 1/2008 Linux Journal. ESR (vrt. RSM ja LBT) on tosiaan ollut piilossa jonkun vuoden, mutta ajatuksia riittää edelleen.

Kuka ESR? - http://www.catb.org/~esr/

Ubuntusta.

64-bittisestä maailmasta.

Credo.

Ystävällisin terveisin Asmo Koskinen.

tmp

• Vieras
Vs: ESR ja maailman valloitus
« Vastaus #1 : 12.02.08 - klo:11.11 »
Kävin eilen iltakävelyllä paikallisen Prisman kautta. Käteen osui 1/2008 Linux Journal. ESR (vrt. RSM ja LBT) on tosiaan ollut piilossa jonkun vuoden, mutta ajatuksia riittää edelleen.

Blah... olen sittenkin vain hiljaa. Eric ei kyllä ole vakuuttanut enää aikoihin ... :(
« Viimeksi muokattu: 12.02.08 - klo:11.22 kirjoittanut tmp »

Asmo Koskinen

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #2 : 12.02.08 - klo:11.27 »
Blah... olen sittenkin vain hiljaa. Eric ei kyllä ole vakuuttanut enää aikoihin ... :(

Siis mikä on Blah... en oikein ymmärrä noin pienestä vihjeestä...

Ystävällisin terveisin Asmo Koskinen.

tmp

• Vieras
« Vastaus #3 : 12.02.08 - klo:11.31 »
Siis mikä on Blah... en oikein ymmärrä noin pienestä vihjeestä...

Oli tuossa aikaisemmin tilitystä siitä, kun Eric kävi trollailemassa Fedora postituslistalla ja vakuuttelemassa proprietaryn voimaa. Ajattelin, että jätän Ericin kommentoinnit omaan arvoonsa ja poistin alkup. viestini.
Ts. ei ollut mitään erikoisempaa :)

janne

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #4 : 12.02.08 - klo:18.30 »
Oli tuossa aikaisemmin tilitystä siitä, kun Eric kävi trollailemassa Fedora postituslistalla ja vakuuttelemassa proprietaryn voimaa. Ajattelin, että jätän Ericin kommentoinnit omaan arvoonsa ja poistin alkup. viestini.

on eric toki aikanaan tehnyt paljon hyviäkin juttuja ja kirjoittanut mielenkiintoisia artikkeleja. nykyisin (minulle) parasta ko. henkilössä on tämä. tuo tosin vaatii vähän aihealueen tuntemusta ja juttujen seuraamista, mutta palkitsee kyllä :)
Janne

tmp

• Vieras
« Vastaus #5 : 12.02.08 - klo:18.46 »
on eric toki aikanaan tehnyt paljon hyviäkin juttuja ja kirjoittanut mielenkiintoisia artikkeleja.

Kyllä aivan totta. Ei minulla mitään Ericiä vastaan ole, mutta Fedora-jupakka oli mielestäni häneltä ikävästi ylimitoitettu ja jäi ikävä tunnelma.

nykyisin (minulle) parasta ko. henkilössä on tämä. tuo tosin vaatii vähän aihealueen tuntemusta ja juttujen seuraamista, mutta palkitsee kyllä :)

Hahah, tuo "sarjakuva" on kyllä aivan loistava kieltämättä! :). Olen seurannut tuota aktiivisesti ja naurut saa aina. Noissa on onneksi myös linkit oikeisiin tapahtumiin, jos sarjakuvan juonesta ei saa heti kiinni.

Heh, sattuupa tuosta Ericin Fedora-tilityksestä olemaan juttu myös :)
http://geekz.co.uk/lovesraymond/archive/the-redhat-package-mangler
« Viimeksi muokattu: 12.02.08 - klo:18.55 kirjoittanut tmp »