Wifi-radariakin kokeilisin, mutta mikä lähde pitäisi liittää pakettivarastoon, että wifi-radarin saisin asennettua.
universe, kas tässä
Tässä vinkkinä linkki pakettihakuun: http://packages.ubuntu.com
Kiitos, mutta eikö lähde
universe ole minulla jo liitettynä, kun sovellus Ohjelmalähteet näyttää neljä rastittua "Ladattavissa Internetistä" ja niiden mukana "Yhteisön ylläpitämät avoimen lähdekoodin ohjelmistot (universe)". Vai tarkoittaako "Ladattavissa ..." että pitää vielä liittää, vaikka on jo rastittu?
Ja mihin pitää kirjoittaa antamastasi linkistä löytyvä "1.9.7-0ubuntu4: all" lähde
Monesti ennenkin olen huomannut, että aloittelijaa muka helpottavat paneelit sotkevat nuupeloa (minua) entisestään. Pyytäisin nöyrästi:
Oliko jokin apt-käsky, jolla näki selkeän listan niistä lähteistä, jotka todellisuudessa Ubuntu 7.10 asennukseeni on liitetty. Toki tiedän, että jossakin majailee tekstitiedosto, mistä sen myös helposti näkisi /etc/....jotain ..
Mikä olisi se terminaalikomento, millä Universe liitetään, jos se ei vielä ole mukana? Kun nämä saisin selville, kirjoittaisin "apt-get install wifi-radar" ja ohjelma asentuisi?