Olen kokeillut VLC:llä ja gxinellä katsella dvd-elokuvia, ongelmanani on se että tekstitykset ovat liian korkealla ruudulla. Vaikka kuinka annan arvoja ohjelmien subtitles valikoista. Sama ongelma on toistunut toistaiseksi kaikissa filmeissä joita olen yrittänyt katsoa suoraan DVD-levyltä.