Kirjoittaja Aihe: Planeshift demossa "kehittyminen" (ratkaistu)  (Luettu 2189 kertaa)

Timo Virtanen

• Käyttäjä
    • Profiili
Planeshift demossa "kehittyminen" (ratkaistu)
« : 11.01.08 - klo:18.15 »
Ongelma on perheen nuorimmaisella, hän testaa Planeshift peliä. Pelin kotisivuilta on imuroitu demo versio jossa harjoitellaan itse pelaamista. Miten hän saa keskustelun aikaiseksi demossa olevien opetushahmojen kanssa, jotta nämä voisivat neuvoa eteenpäin. Olemme yrittäneet "very-simple-english" metodia, mutta huonolla menestyksellä. Itse en pelaa, joten käännyn asiantuntemuksenne puoleen. terveisin Timo
« Viimeksi muokattu: 14.01.08 - klo:12.02 kirjoittanut oh7jha »
"Linux, made in Finland"

k00pa

• Käyttäjä
  • <*_*>
    • Profiili
    • Pelikoira
Vs: Planeshift demossa "kehittyminen"
« Vastaus #1 : 12.01.08 - klo:09.56 »
Eihän siellä mitään demoa ole, kokoversio se on. Tutoriaali osioon varmaan jumiuduit. Täällä on opas kuinka siitä pääsee läpi: http://pswiki.xordan.com/index.php/Tutorial_Walk_Through mutta jos tutoriaalista ei muussa pelissä pysty mitään tehtävää suorittamaan. Tosin vihollisia voi hakata muutenkin.

Timo Virtanen

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #2 : 12.01.08 - klo:21.29 »
Kiitos k00pa vastauksesta. Tarkoitus ei ole mennä lunttaamalla läpi vaan tosiaan oppia miten pelataan. Olen sitä ikäluokkaa, jolle riitti Afrikan tähti illan ajanvietoksi ;D ja kykyni neuvoa junioria tietokonepeli hommissa on NOLLA! Yritetään selviytyä ja kysytään lisää jos tarvetta on. Hyvät jatkot! terveisin Timo
"Linux, made in Finland"

Timo Virtanen

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #3 : 14.01.08 - klo:12.01 »
Nyt ollaan juonessa kiinni. Tuon annetun linkin perusteella avautui tutorial-kentän idea ja osaan nyt neuvoa jälkikasvua oppimaan perusjuttuja.  ;D Hyviä pelikokemuksia kaikille, terveisin Timo
"Linux, made in Finland"