Kirjoittaja Aihe: Virtaongelma  (Luettu 2974 kertaa)

Tunari

• Käyttäjä
    • Profiili
Virtaongelma
« : 15.01.06 - klo:20.24 »
Mulla on ongelmana Agfa Snapscan e40, jonka muuntaja on hukassa. Joku on myös huomaavaisesti repinyt sen tarran irti pohjasta eikä käyttöohjeissakaan osata kertoa millaista virtaa se haluaa. Googlellakaan ei vastausta löytynyt, joten ei auta kuin kysellä foorumeilta.

Muuten asennuspuoli on kyllä hanskassa...

Eli sattuuko täällä olemaan joku jolla olisi samanlainen tai ainakin saman valmistajan saman tuotesarjan skanneri, josta tiedon voisi tarkistaa? Jos on niin voisitko jelpata vähän, jooko? Potuttaa kun asentaminen tyssää tämmöiseen palikkatason proplee

janne

• Käyttäjä
    • Profiili
Re: Virtaongelma
« Vastaus #1 : 15.01.06 - klo:21.24 »
Mulla on ongelmana Agfa Snapscan e40, jonka muuntaja on hukassa. Joku on myös huomaavaisesti repinyt sen tarran irti pohjasta eikä käyttöohjeissakaan osata kertoa millaista virtaa se haluaa. Googlellakaan ei vastausta löytynyt, joten ei auta kuin kysellä foorumeilta.

ikävä ongelma...

Muuten asennuspuoli on kyllä hanskassa...

hyvä, ko. scanneri vaatiikin vähän kikkailua toimiakseen. toisaalta se on ihan hyväkin. harmi vaan, että agfa luopui scannereiden valmistuksesta.

Eli sattuuko täällä olemaan joku jolla olisi samanlainen tai ainakin saman valmistajan saman tuotesarjan skanneri, josta tiedon voisi tarkistaa? Jos on niin voisitko jelpata vähän, jooko?

no, minulla on agfan e50, jos se nyt on kyllin lähellä (oliko tuossa nyt sitetn erona se diakansi?). minulla tuo muuntaja kertoo jotta 16V 900mA
Janne

Tunari

• Käyttäjä
    • Profiili
Re: Virtaongelma
« Vastaus #2 : 15.01.06 - klo:22.06 »
Kiitän ja kumarran.