Kirjoittaja Aihe: rullan painalluksella selaamaan sivua ylös tai alas (esim. ff) [ratkaistu]  (Luettu 2529 kertaa)

Tommi-The-Man

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 174
    • Profiili
Windowsin puolella olen tottunut käyttämään tätä. (kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa)

Saako tätä toimimaan ja jos saa niin miten.
« Viimeksi muokattu: 29.12.07 - klo:18.19 kirjoittanut Tommi-The-Man »

Nakkis

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 154
    • Profiili
Firefoxista Edit -> Preferences -> Advanced -> Use autoscrolling.

janne

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5150
    • Profiili
tosin nyt kun ollaan linuxin puolella niin kannattaa antaa middlemouse.contentLoadURL:illekin mahdollisuus. on meinaan todella kätevä ;)
Janne

Tommi-The-Man

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 174
    • Profiili

Firefoxista Edit -> Preferences -> Advanced -> Use autoscrolling.
Kiitos tuo toimi. Laitan vielä suomeksi jos joku ei englanniksi ymmärrä
Muokkaa -> Asetukset -> Lisäasetukset -> Vieritä sivua automaattisesti


tosin nyt kun ollaan linuxin puolella niin kannattaa antaa middlemouse.contentLoadURL:illekin mahdollisuus. on meinaan todella kätevä ;)
Mitä tuo oikein meinaa, viitsisikö joku selittää.

audi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1124
    • Profiili
tosin nyt kun ollaan linuxin puolella niin kannattaa antaa middlemouse.contentLoadURL:illekin mahdollisuus. on meinaan todella kätevä ;)

Middlemouse.contentLoadURL

Lainaus
True
Load the contents of the clipboard as a URL. (Default for Linux/Unix.)

False
Handle middle-clicks normally. (Default for all but Linux/Unix.)

Minulla se oli false, vaihdoin true.
Mozillazine

A1398 ym romua,  macOS 10.13
Linux Mint 18, Mate

AlkaaliMc

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 102
    • Profiili
olipa kätevä tieto tämäkin KIITTI

Tommi-The-Man

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 174
    • Profiili
hä... en vieläkään ymmärrä minne nou false ja true viittaava (minne ne pitää muuttaa). Mutta olen kyllä nyt tyytyväinen keskipainikkeen tekemisiin, mutta kuitenkin.

janne

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5150
    • Profiili
hä... en vieläkään ymmärrä minne nou false ja true viittaava (minne ne pitää muuttaa). Mutta olen kyllä nyt tyytyväinen keskipainikkeen tekemisiin, mutta kuitenkin.

firefoxin asetuksista vain murto-osa on näkyvissä erilaisissa dialogeissa ja extensioneja asentamalla vaihtoehtoja saa toki lisää. jos haluaa nähdä kaikki optiot kerralla, niin voi kirjoittaa selaimen osoteriville about:config. käytännössä tuota kautta muutetut arvot kirjoitetaan firefoxin profiilihakemistoon koffitiedostoon johon niitä on mahdollista kirjoittaa käsinkin, jos tietää mitä tekee.

esim. jos haluaa estää <blink> tagilla merkityn tekstin välkkymisen, voi tuolta etsiä kohdan browser.blink_allowed ja vaihtaa sen mieleisekseen. tosin onneksi tuota tagia ei enää kamalasti käytetä.
Janne

Tommi-The-Man

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 174
    • Profiili
Kiitokset