Kirjoittaja Aihe: Xubuntu zenwalkin tilalle (XP:n rinnalle)  (Luettu 2002 kertaa)

nöösipoika

• Käyttäjä
  • Linux-märkäkorva, Mint 17 KDE, Sailfish
    • Profiili
Xubuntu zenwalkin tilalle (XP:n rinnalle)
« : 26.11.07 - klo:14.12 »
Hei.. Olen latailemassa xubuntu 6.06 -isoa, ja ajattelin laittaa sen zenwalkin tilalle (XP:n rinnalle). Ajatuksena siis heittää xubuntu zenwalkin paikalle, raakasti päälle vaan. Nythän käynnistyslataajana on Lilo Grupin sijasta, pitääkö tämä jotenkin huomioida jotta voin oikeasti valita kumman käynnistän? Poistanko Lilon tyystin vai tunkeeko xubuntun asennus grubin väkisin? Vai muokkaanko liloa?
Registered Linux user number 470428

Higgins

• Käyttäjä
    • Profiili
Vs: Xubuntu zenwalkin tilalle (XP:n rinnalle)
« Vastaus #1 : 26.11.07 - klo:18.52 »
Hei.. Olen latailemassa xubuntu 6.06 -isoa, ja ajattelin laittaa sen zenwalkin tilalle (XP:n rinnalle). Ajatuksena siis heittää xubuntu zenwalkin paikalle, raakasti päälle vaan. Nythän käynnistyslataajana on Lilo Grupin sijasta, pitääkö tämä jotenkin huomioida jotta voin oikeasti valita kumman käynnistän? Poistanko Lilon tyystin vai tunkeeko xubuntun asennus grubin väkisin? Vai muokkaanko liloa?

Imho en kyllä noin vaihtaisi, mutta kukin tehköön kuinka haluaa.Yksi Linuxin suola on kaikenlaiset distrokokeilut  8)

Mutta jos haluat sen Zenwalkin tuhota, niin valitsen sen osion, muistaakseni osioi itse- asennuskohdasta. Ja muistat kai liitoskohdaksi laittaa /. Vielä jos haluaa hienostella, niin homekin voisi olla omalla osiollaan. Zenwalkia varten tehty swap varmaankin löytyy automatic.  ja jos Win ja Xubuntu jää, niin Grub köynnistyslohkoon vaan ja Lilo pois...

Hig