Kirjoittaja Aihe: Artec T14 BR + v4l-dvb-dkms_0.20080610_all.deb  (Luettu 2417 kertaa)

mummi

• Käyttäjä
    • Profiili
Artec T14 BR + v4l-dvb-dkms_0.20080610_all.deb
« : 20.10.08 - klo:18.42 »
Koneena  Asus 900 miniläppäri ja ububtu 8.04 Hardy, genome 2.22.3 ja linux 2.6.24-21 eee pc
Ja tuo digihärpäke (antenniverkko) olisi mukava saada toimimaan
Kaffeienella olen yrittänyt, mutta ei taida tunnistaa, tulee ilmoitus: "can' t bind info socet" kun koitan käynnistää, eikä tikussa pala mitään valoa.

Kuinka pitäisi edetä?

olen pohtinut tuolta sivulta tuon v4l-dvb-dkms_0.20080610_all.deb  ajurin asennusta
https://launchpad.net/~pitti/+archive

mutta en millään rohkene, kun nyt alkaa kaikki muut systeemit tässä koneessa vihdoin toimia (iso kiitos kaikille osaajille). Muinoin kone jollain lailla sekosi ja jäi pitkäksi aikaa lataamaan joain dvb moduulia. Jos nyt kävisi samalla lailla, alkaisi koko savotta uusiksi.
Näenkö jostain onko tuo ajuri jo olemassa tässä koneessa?

En ennen viikonloppua ole Artecin ääressä

Tomin

• Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: Artec T14 BR + v4l-dvb-dkms_0.20080610_all.deb
« Vastaus #1 : 20.10.08 - klo:19.23 »
Itselläni ihan sama tikku ja hyvin toimii näillä ohjeilla: http://wiki.ubuntu-fi.org/digitv_info
Itse asiassa enpä tiedä onko noilla mitään väliä nykyään tuon tikun kanssa, koska en ole viimeisimmän kernelipäivityksen jälkeen tuota päivitystä noille ajureille ajanut ja hyvin toimii. :)
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

mummi

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #2 : 20.10.08 - klo:19.27 »
Itselläni ihan sama tikku ja hyvin toimii näillä ohjeilla: http://wiki.ubuntu-fi.org/digitv_info
Itse asiassa enpä tiedä onko noilla mitään väliä nykyään tuon tikun kanssa, koska en ole viimeisimmän kernelipäivityksen jälkeen tuota päivitystä noille ajureille ajanut ja hyvin toimii. :)
Lähdit siis asentamaan tuosta ajurien asennusesta eteenpäin?

Onko sinulla sama kone ja samat versiot kun minulla? Lueskelin tuotakin linkkiä jonka olet lisännyt

Jos menee pieleen ja tulee joku katastroohvi niin voiko tehä järjestelmän palautusta jolla saa kaikki ennalleen? Liikaa vääntöö alkaa kaikki alusta...(nimimerkki kokemusta on)
« Viimeksi muokattu: 20.10.08 - klo:19.31 kirjoittanut mummi »

Tomin

• Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
« Vastaus #3 : 20.10.08 - klo:19.36 »
Lähdit siis asentamaan tuosta ajurien asennusesta eteenpäin?
Juu siis asensin vain ne ajurit ja tökkäsin tikun kiinni.

Lainaus
Onko sinulla sama kone ja samat versiot kun minulla? Lueskelin tuotakin linkkiä jonka olet lisännyt
Ei ole sama kone, mutta sama tikku (Artec T14 BR) ja Ubuntu Hardy Heron (8.04(.1)). Koneena on Asus A8Js eli ei ihan pikkuläppäri, mutta sillä koneella ei niin paljon pitäisi olla merkitystä.

Lainaus
Jos menee pieleen ja tulee joku katastroohvi niin voiko tehä järjestelmän palautusta jolla saa kaikki ennalleen? Liikaa vääntöö alkaa kaikki alusta...(nimimerkki kokemusta on)
Tuosta en tiedä...
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

mummi

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #4 : 20.10.08 - klo:20.03 »
Pitää miettiä uskallanko riekeerata  ;)