Kirjoittaja Aihe: Firefox/epiphany ja youtube videot = hermot menee  (Luettu 3354 kertaa)

larpa

  • Vieras
Ollessani youtubessa ja katseltuani 1-5 videon pätkää, lopettaa firefox ja epiphany toiminnan eli suomeksi jäätyy/jumii. Selain täytyy käynnistää uudestaan, jotta taas voi katsoa yhden pätkän lisää. Koneessa riittää potkua ja kaikki PITÄISI olla kunnossa, mutta jokin silti mättää, mutta mikä?

larpa

  • Vieras
Vs: Firefox/epiphany ja youtube videot = hermot menee
« Vastaus #1 : 23.09.07 - klo:13.11 »
Samat ongelmat jatkuvat, mutta nyt jopa siten että firefox kaatui täällä keskustelupalstalla lukiessani erästä juttua  >:(

Gooner

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 24
    • Profiili
Vs: Firefox/epiphany ja youtube videot = hermot menee
« Vastaus #2 : 02.11.07 - klo:18.10 »
Mulla samat ongelmat (Firefox + Gutsy). Joskus pelkkä selain kaatuu, välillä gnome  :'(

UbunTux

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2046
  • KubunTux
    • Profiili
Vs: Firefox/epiphany ja youtube videot = hermot menee
« Vastaus #3 : 02.11.07 - klo:18.23 »
KDE-ihmisen ehdotus käytä Konqueroria. Kyllä se flash siinäkin kaatuilee, mutta ei vie selainta mukanaan (nspluginviewer komento palauttaa flashin takaisin toimintaan ainakin minulla). Ota täi jätä  ;)
KDE neon
Uudempaa KDE:tä Ubuntulla

Nake

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 79
    • Profiili
Vs: Firefox/epiphany ja youtube videot = hermot menee
« Vastaus #4 : 02.11.07 - klo:18.46 »
Auttaiskos tähän ongelmaan sama mikä minulla auttoi vanhassa Pentium III -koneessani. Jämähtäminen loppui, kun poistin Flashin kokonaan käytöstä. You tube ym., muun muassa TV:t,  näkyvät ilmankin.

Kupuntu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 804
  • Kubuntu 8.10 @ Amilo A1645
    • Profiili
Vs: Firefox/epiphany ja youtube videot = hermot menee
« Vastaus #5 : 02.11.07 - klo:19.58 »
Auttaiskos tähän ongelmaan sama mikä minulla auttoi vanhassa Pentium III -koneessani. Jämähtäminen loppui, kun poistin Flashin kokonaan käytöstä. You tube ym., muun muassa TV:t,  näkyvät ilmankin.
Youtube tarvitsee flashia, eli ilman sitä se ei voi toimia.
Amilo A1645: AMD 3300+ 2.0 Ghz, 512 mb RAM, 80 gb kiintolevy.
Last.fm

Tuxer

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 657
  • Debian 7.0, Sailfish
    • Profiili
    • opendimension.org
Vs: Firefox/epiphany ja youtube videot = hermot menee
« Vastaus #6 : 03.11.07 - klo:11.10 »
Lainaus
Auttaiskos tähän ongelmaan sama mikä minulla auttoi vanhassa Pentium III -koneessani. Jämähtäminen loppui, kun poistin Flashin kokonaan käytöstä. You tube ym., muun muassa TV:t,  näkyvät ilmankin.
Tuo tarkoitti varmaan että suljettua flashia ei tarvitse asentaa youtubea varten.
« Viimeksi muokattu: 05.11.07 - klo:15.17 kirjoittanut Ari Häyrinen(tuxer) »
"Menehän Tonttu Tomera tarkastamaan ollaanko korsuissa kiltisti."
Fingerpori

larpa

  • Vieras
Vs: Firefox/epiphany ja youtube videot = hermot menee
« Vastaus #7 : 05.11.07 - klo:11.42 »
heh, paras vaihtoehto on lopettaa videoitten kattelu ja siirtyä hyötyinformaation pariin?