Kirjoittaja Aihe: Läppärin näyttö on tumma kun käyttää akkua. [ratkaistu]  (Luettu 2733 kertaa)

Dost

• Käyttäjä
    • Profiili
Eli kun käytän akkua mun läppärissä (HP 6720s) näyttö menee n. 30 % tummemmaksi. Ubuntun power management:sta kun laitoin näytön kirkkaudeksi 70 -> 100% akkua käyttäessä ei muuttuntun yhtään kirkaammaksi. Sisätiloissa silmiä sattuu, jos yrittää käyttää sitä noin tummana ja ulkona ei näy yhtään mitään tietysti. Bootissa ja sisäänkirjautumis vaiheessa, vielä ennen työpöytää näyttö on kirkas, mutta heti kun alkaa latautumaan taustakuva näyttö pimenee varmaankin just sen 70% asti. Eiks noi säädöt toimi ubuntussa?  ???
« Viimeksi muokattu: 01.12.07 - klo:19.17 kirjoittanut Dost »

jori52

• Käyttäjä
    • Profiili
Vs: Läppärin näyttö on tumma kun käyttää akkua.
« Vastaus #1 : 01.12.07 - klo:18.18 »
Akkukäytössä et saa yhtä kirkasta näyttöä vaikka laitat kaikki kirkkaudet peliin onnistuu myös näppäimistöltä (fn +funktio näppäin omassa f6 näppäin .

Johttuu varmaan valmistajien kilpailusta akun keston suhteen

terveisin jori52
Linux counter #348392
 Asus G750JW ja ubuntu 13.10

makro

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #2 : 01.12.07 - klo:19.03 »
Mulla on itsellä Hp 6000 sarjan kone ja kyllä mä saan säädettyä virransäästö asetuksista näytön ihan kirkkaaksi akkukäytöllä.

Dost

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #3 : 01.12.07 - klo:19.17 »
Akkukäytössä et saa yhtä kirkasta näyttöä vaikka laitat kaikki kirkkaudet peliin onnistuu myös näppäimistöltä (fn +funktio näppäin omassa f6 näppäin .

Johttuu varmaan valmistajien kilpailusta akun keston suhteen

terveisin jori52

No niin :)
Jep! äsken homasin että mullakin pystyy säätää funktionäppäimillä sen kirkaammaksi! Hjuva juttu! kiitti vinkistä! Eli ratkaistu sekin :)