Kirjoittaja Aihe: Boson  (Luettu 2336 kertaa)

Jyrki L

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 501
    • Profiili
Boson
« : 09.09.07 - klo:03.45 »
Tommosen pelin latasin toimii hyvin kun vaan lataa myös näytön ajurin 3d ominaisuudet käyttöön.
Mulla on kumminkin ilmeisesti liian pieni näyttö. suurimmalla resoluutiolla komentokeskuksen valintaikoneista osa jää piiloon. Oletan että kun hiiren vie ikonin päälle niin listan alimmaiseksi tulee tietoja kyseisellä ikonilla rakennettavasta rakennuksesta. Samaan tapaan kuin parakisa rekennettavista yksiköistä tulee lisätietoja kun vie
hiiren ikonin päälle. Nämä jäävät kumminkin komentokeskuksen osalta piiloon liian pienen näytön takia.
Pitääkö minun ostaa isompi näyttö, jos haluan pelata tuota. 17 tuumaa LCD-näyttö on käytössä. 1024*768 on suurin mitä edes pystyy valita ja se on käytössä. Kun siirtää työpöydän valikot alhaalta ja ylhäältä reunoille niin vähän paranee näkyyin tulee lisää ikoneita, muttei vieläkään niitä tietoja.

Toinen ihmettelyn aihe oli laiskat mineraaliharvesterit. Ne eivät viitsi kulkea kaivoksen ja refineryn väliä.

Juhhe1

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1062
    • Profiili
    • Valokuva albumini
Vs: Boson
« Vastaus #1 : 09.09.07 - klo:20.57 »
17" LCD näytössä tarkkuus pitäisi olla 1280x1024.
Eli sulla on varmaan X:n asetukset ketuilleen, foorumin haulla varmaan löytyy ratkaisu.

Tlp-WS (Workstation) - .:Ubuntu 10.10:.
Xenophobic (Laptop) - .:Ubuntu 10.04:.
Xenophobic-II (Laptop) - .:Ubuntu 10.10:.
TlpEEE (Asus EEE) - .:Crunchbang 10 Statle

Jyrki L

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 501
    • Profiili
Vs: Boson
« Vastaus #2 : 11.09.07 - klo:00.21 »
Eiku kohallaan ne oli sittenki ja mulla onki 15'' näyttö. Pitää tuo kai sitte vaihtaa isompaan. hätäratkaisuna ajattelin että ainakin wintoosan puolelta löytyy asetuksista vaihtoehto kierrä 90 astetta. Vaan sitäpä ei löytynytkään nvidia settinsistä Ubuntun puolelta. Lisäksi sain tuolla kiertokokeilulla ainakin Zivilization IV sekoamaan taas kerran.  >:( Windows asenettu varmaan 6 kertaan Zivilizationin ja printterin asennus-ongelmien takia.