Kirjoittaja Aihe: Työtilojen kuvakkeet Ubuntu 7.04  (Luettu 1621 kertaa)

SaMa

  • Vieras
Työtilojen kuvakkeet Ubuntu 7.04
« : 24.07.07 - klo:12.58 »
Minulta on kadonnut toinen työtilojen kuvake oikeasta alalaidasta. Siis se, jossa voidaan vaihdella työtilojen kesken. Tietääkö joku miten saan takaisin sen toisen työtilan? Minulla niitä on ollut kaksi Ubuntu feistyn asentamisesta lähtien, nyt toinen on kadonnut. Olen nähnyt jossain niitä neljäkin, mutta feistyssä ei taida olla muuta kuin nuo kaksi?
Ei tästä muuta haittaa ole, kuin että tulee paljon avoimia ikkunoita yhdelle työpöydälle.

Kiitos jo etukäteen neuvoista!
SaMa

pjotr

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 625
    • Profiili
Vs: Työtilojen kuvakkeet Ubuntu 7.04
« Vastaus #1 : 24.07.07 - klo:13.08 »
Minulta on kadonnut toinen työtilojen kuvake oikeasta alalaidasta. Siis se, jossa voidaan vaihdella työtilojen kesken. Tietääkö joku miten saan takaisin sen toisen työtilan? Minulla niitä on ollut kaksi Ubuntu feistyn asentamisesta lähtien, nyt toinen on kadonnut. Olen nähnyt jossain niitä neljäkin, mutta feistyssä ei taida olla muuta kuin nuo kaksi?

Työtiloja pystyy lisäämään gnomessa klikkaamalla hiiren oikealla sen työtilakuvakkeen päällä ja valitsemalla avautuvasta valikosta Asetukset.

Säädin menee ainakin minulla aina 36:een asti...
www.tehotuotanto.net

The surest sign that intelligent life exists elsewhere in the Universe is that none of it has tried to contact us.

SaMa

  • Vieras
Vs: Työtilojen kuvakkeet Ubuntu 7.04
« Vastaus #2 : 24.07.07 - klo:13.21 »

Työtiloja pystyy lisäämään gnomessa klikkaamalla hiiren oikealla sen työtilakuvakkeen päällä ja valitsemalla avautuvasta valikosta Asetukset.

Säädin menee ainakin minulla aina 36:een asti...

Kiitos, olipa nopea vastaus. Täytynee ruveta opettelemaan myös oikeanpuoleisen hiirennapin käyttöä. ;)
Sieltähän niitä sai aivan tarpeeksi asti. ;D

Kiitos!
SaMa