Kirjoittaja Aihe: Feisty ja netin ongelmat  (Luettu 1555 kertaa)

nakkipaketti

• Käyttäjä
    • Profiili
Feisty ja netin ongelmat
« : 08.06.07 - klo:03.12 »
Äh, tämä on varmaan vanha juttu, mutta en millään löytänyt haulla tähän vastusta.

Eli siis olis ongelmia netin toiminnassa Feistyn kanssa. Edgy toimi moitteettomasti, mutta heti kun vaihdoin Feistyyn, niin aina kun herättelee koneen lepotilasta, niin suurinpiirtein joka 2-3 kerta netti ei lähde toimimaan. pyörittelee vaan sitä sinivihreätä merkkiä, mutta ei millään yhdistä, vaikka netissä ei ole mitään vikaa. Heti yhdistää, kun boottaa koneen. Eli siis ongelma vain tuossa lepotilasta heräämisessä. Ja edgyn kanssa siis toimi moitteettomasti.

Ei jaksais koko ajan käynnistellä konetta uusiks, ku tuo lepotila pitäis riittää. Mutta netti vaan ei yhdisty sillä joka kerta. Välillä toimii ja välillä ei.

Koneena on Compaq Evo N1015v. Edgyllä on toiminut kaikki erittäin hyvin, mutta heti feistyyn siirryttyäni, netti lakkasi yhdistämättä joka 2-3 kerta lepotilasta palattuani.

Mikä on vikana tai mistä löydän vastauksen tähän ongelmaan. Kaikki päivitykset olen laittanut.

Kiitos.

juyli

• Vieras
Vs: Feisty ja netin ongelmat
« Vastaus #1 : 08.06.07 - klo:09.19 »
Eli siis ongelma vain tuossa lepotilasta heräämisessä.

Onko verkkokortin ajurit ladattuna, lepotilasta poistuttaessa? Riittäisikö verkon uudelleenkäynnistys koneen uudelleenkäynnistyksen sijaan?

Koneena on Compaq Evo N1015v.

Oletko etsinyt Tuxmobil tai Linux on Laptops -sivuilta vihjettä ongelmaasi?

nakkipaketti

• Käyttäjä
    • Profiili
Vs: Feisty ja netin ongelmat
« Vastaus #2 : 08.06.07 - klo:12.38 »
Eli siis ongelma vain tuossa lepotilasta heräämisessä.

Onko verkkokortin ajurit ladattuna, lepotilasta poistuttaessa? Riittäisikö verkon uudelleenkäynnistys koneen uudelleenkäynnistyksen sijaan?

Koneena on Compaq Evo N1015v.

Oletko etsinyt Tuxmobil tai Linux on Laptops -sivuilta vihjettä ongelmaasi?

En tiedä onko ajurit ladattuna, mutta miksei olisi? Välillä siis toimii hyvin ja sitten taas välillä ei toimi. En ole löytänyt mitään syytä sille. Se tuntuu tapahtuvan ihan randomilla.
Verkon uudelleenkäynnistystä olen kyllä yrittänyt, mutta ei toimi. Koneen uudelleenkäynnistys on ainoa, millä olen sen saanut korjattua.

En ole noilta sivuilta vielä etsinyt. Käyn katsomassa, mutta en usko, että liittyy läppäriin.