Kirjoittaja Aihe: WLAN D-link DSL-G624T ongelma  (Luettu 2705 kertaa)

timonen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 74
    • Profiili
WLAN D-link DSL-G624T ongelma
« : 03.06.07 - klo:17.41 »
Hei,
Ongelmani on seuraava. minulla on käytössäni welhon laajakaista . ostin itselleni D-link  DSL-G624T wlan reitittimen... ongelmana on että joka kerta kun käynnistän koneen minun täytyy konfata toi purkki uudelleen että saan yhteyden pystyyn. onko kenelläkään vinkkiä miten tuon yhteyden saisi pysymään ylhäällä vaikka koneen sammuttaakin. Reitittimessä olen käyttänyt web suojausta.

Anssi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: WLAN D-link DSL-G624T ongelma
« Vastaus #1 : 03.06.07 - klo:21.37 »
Kerro hiukan lisää tuosta ongelmasta niin on helpompi auttaa...

esim. miten joudut säätämään purkkia? onko ongelma se että et saa yhdistääm konetta tuohon purkkiin wlan:n välityksellä, vaiko netin toimivuudessa tai jossain muussa kenties?

timonen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 74
    • Profiili
Vs: WLAN D-link DSL-G624T ongelma
« Vastaus #2 : 03.06.07 - klo:22.17 »
Eli saan yhteyden purkkiin ja wlan kuvake näyttää että yhteys on kunnossa mutta en pääse purkista nettiin...
Ilmeisesti osasyy on se että tämä welhon laajakaista tulee omaan "reitittimeen" josta on verkkopiuha purkin lan porttiin. Ja purkki muodostaa lähiverkon jota kautta minun pitäisi päästä nettiin...


Purkin tiedot:
D-Link DSL-G624T on langaton ADSL reitin. Monipuoliset ominaisuudet ja ADSL2/2+ yhteensopivuus tekevät tästä laitteesta ihanteellisen ratkaisun kotiin tai pieneen konttoriin. ADSL2+ Download-nopeus on jopa 24Mbs.

Ominaisuudet
bullet   Sisäänrakennettu ADSL päätelaite
bullet   Langaton tukiasema 802.11b/g, nopeus jopa 54Mbps
bullet   4-porttinen kytkin 10/100Mbps
bullet   Tukee ADSL2 ja ADSL2+ liittymiä ja vanhempia
bullet   DoS Attack Prevention
bullet   Stateful Packet Inspection (SPI) palomuuri
bullet   IP/MAC-Based Packet Filtering
bullet   PVC/VLAN port mapping (4 VLANs)
bullet   Multi VPN pass-through tuki
bullet   IP QoS
bullet   UPnP
bullet   DDNS
bullet   WPA-PSK salaus
bullet   IGMP Snooping Multicast
bullet   Selain-pohjainen hallinta
bullet   SNMP Hallinta
bullet   D-Link Click and Connect asennusvelho (Elisan ja Soneran liittymien asetukset valmiina)

Nyt kyllä tais tulla niin sekavasti selitettyä että hienoa jos vähän saatte selvää...
HT